Mondelēz International va avea toate ambalajele reciclabile până în 2025

Mondelēz International anunță un nou angajament de a avea toate ambalajele reciclabile și de a furniza informații de reciclare până în 2025.

Mondelēz InternationalCompania va lucra în parteneriate, astfel încât ambalajele să poată fi colectate și reciclate pe piețe din întreaga lume. Acest nou angajament face parte din strategia companiei pentru o economie circulară de ambalare și va contribui la realizarea viziunii sale pe termen lung de zero deșeuri provenite de la ambalaje.

Anunțul reflectă noul scop al companiei de a le oferi oamenilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, în modul potrivit. Acesta include și asigurarea faptului că produsele companiei au la bază ingrediente sustenabile și sunt produse și livrate într-un mod sustenabil, având un impact pozitiv de-a lungul lanțului de aprovizionare.

În calitate de lider mondial în snacking, ne angajăm să folosim materiale din surse sustenabile și ambalaje reciclabile, ca parte a contribuției noastre active de a reduce deșeurile provenite de la ambalaje și de a stabili o economie circulară pentru ambalaje. Deșeurile din plastic și impactul acestora asupra planetei reprezintă o problemă generală, sistemică, ce îi îngrijorează pe consumatorii noștri și care necesită o abordare holistică. Împreună cu parteneri din întreaga industrie, precum și entități publice și private, putem contribui la dezvoltarea unor soluții practice, care să impacteze într-un mod pozitiv mediul înconjurător„, a declarat Rob Hargrove, Vicepreședinte Executiv, Cercetare, Dezvoltare, Calitate și Inovație.

Obiectiv-zero deșeuri provenite de la ambalaje

Strategia companiei urmărește să răspundă viziunii pe termen lung de a avea zero deșeuri provenite de la ambalaje, prin abordarea a două obiective: simplificarea procesului de reciclare a ambalajelor și sprijinirea parteneriatelor din industrie pentru îmbunătățirea ratelor de reciclare. Pentru a realiza acest lucru, compania se angajează că:

  • Toate ambalajele vor fi fabricate din materiale reciclabile până în 2025. Compania va oferi dezvoltatorilor de ambalaje instrucțiuni de proiectare pentru economia circulară, va stabili prioritățile și va identifica materialele pe care să le folosească sau să le evite, pe toată gama de ambalaje.
  • Toate ambalajele pe bază de hârtie vor proveni din surse sustenabile până în 2020.
  • 65 de milioane de kg de ambalaje vor fi eliminate, la nivel mondial, până în 2020. Acest lucru contribuie la succesul companiei în eliminarea a 53,5 milioane kg de ambalaje începând din 2013 și este în concordanță cu angajamentul său de a utiliza cantitatea potrivită de material pentru a menține produsele proaspete și sigure, reducând, în același timp, cantitatea de ambalaj utilizat.
  • Unul dintre angajamentele companiei, stabilite pentru 2025, este să ofere informații despre reciclare pentru consumatori. Compania are în vedere facilitarea accesului consumatorilor la reciclarea sau re-utilizarea ambalajelor, dată fiind gama largă de sisteme locale de reciclare din întreaga lume.
  • Compania va sprijini coalițiile din industrie și parteneriatele de tipul celor public – privat pentru a dezvolta o infrastructură vitală de gestionare a deșeurilor pentru reducerea deșeurilor și îmbunătățirea ratelor de reciclare din lume.

Progres continuu

Prin îmbunătățirea continuă a designului ambalajelor, Mondelēz International a făcut deja progrese importante pentru a minimiza impactul acestora asupra mediului. Majoritatea ambalajelor companiei sunt deja reciclate, reciclabile sau gata de reciclare. Aproximativ 75% din ambalajele Mondelēz International sunt alcătuite din sticlă, hârtie sau metal și aproximativ 70% din ambalajele din hârtie sunt din surse reciclate. Sute de programe de optimizare au redus ambalajul în ultimii ani:

  • În Marea Britanie, pachetele Cadbury Heroes au fost reproiectate pentru a folosi 17% mai puțin plastic, rezultând cu 30% mai puține camioane de transport.
  • În Asia, Orientul Mijlociu și Africa, optimizarea ambalajelor secundare și a transportului produselor din ciocolată a adus economii de peste 1 milion de kg de carton.
  • În S.U.A., ambalajele biscuiților Oreo sunt cu 23% mai subțiri, determinând o reducere de aproape 1,5 milioane de kg de cutii de carton în fiecare an.

Pentru a afla mai multe despre eforturile companiei de a avea un impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, accesați 2017 Impact For Growth Progress Report.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 160 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2017, Mondelēz International este lider în viitorul gustărilor, având branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *