Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020

Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020, evidențiind modul în care abordarea diferențiată a companiei față de ESG (Environmental, Social and Governance – Mediu, Social și Guvernanță) generează progres la nivel global în ceea ce privește obiectivele ambițioase pentru 2025 și creează valoare pe termen lung pentru companie și comunități.

Mondelēz Internationa

Abordarea Mondelēz International față de ESG îi permite companiei să construiască o companie sustenabilă în domeniul gustărilor și să asigure o schimbare de durată la scară mare, prioritizând zonele în care poate avea cel mai mare impact. Compania se concentrează pe soluții inovatoare și măsurabile și colaborează pentru a determina o transformare la nivelul întregului sector. ESG este unul dintre factorii valorici pe termen lung ai Mondelēz International, este parte integrată în strategia de business și este esențială pentru scopul companiei – acela de a oferi oamenilor gustarea potrivită, pentru momentul potrivit, în modul potrivit.

Conceptul de Snacking Made Right

Conceptul de Snacking Made Right este inclus în tot ceea ce facem în cadrul Mondelēz International. Ne determină să avem grijă de oamenii noștri, să ne protejăm resursele și să le oferim consumatorilor noștri din întreaga lume momente de confort și conectare. Anul trecut, scopul companiei noastre a fost mai important ca oricând și ne-a determinat să continuăm dezvoltarea angajamentelor noastre ESG și să ne extindem obiectivele ferme. Ne concentrăm în continuare pe dezvoltarea unei companii sustenabile în domeniul gustărilor, minimizând impactul asupra mediului, fiind în același timp o organizație mai diversă, echitabilă, inclusivă și transparentă și dedicându-ne accelerării eforturilor de a determina viitorul gustărilor.”, a declarat Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International.

Eforturile Mondelēz International

Eforturile continue ale Mondelēz International de a aduce o schimbare pozitivă au condus la rezultate semnificative, cu impact asupra activității, cum ar fi programe de achiziții sustenabile îmbunătățite, reduceri semnificative ale emisiilor și deșeurilor și legături mai puternice cu consumatorii și clienții. În ultimul an, compania a făcut progrese semnificative în ceea ce privește obiectivele de dezvoltare durabilă și stare de bine și a depășit mai multe ținte, inclusiv:

● Materii prime sustenabile

  • 68% din volumul de cacao achiziționat în mod sustenabil prin programul Cocoa Life, dezvoltat intern
  • 98% din uleiul de palmier achiziționat de la furnizori aliniat la Palm Oil Action Plan 2020 al MDLZ

● Impactul asupra mediului

  • Reducere de peste 20% a emisiilor de CO2, generate din procesele de producție, depășind ținta de 15%
  • Reducere de peste 30% a utilizării cu prioritate a apei, depășind ținta de 10%
  • Reducere de peste 30% a deșeurilor totale din procesele de producție, depășind ținta de 20%

● Inovația ambalajelor

  • 94% dintre ambalaje concepute să fie reciclabile

● Stare de bine

  • 16% din veniturile din snack-urile care încurajează controlul porțiilor

● Sprijin pentru comunitate

  • A fost creată platforma Sustainable Futures pentru a amplifica impactul pozitiv pe termen lung asupra oamenilor și planetei prin investiții sociale inovatoare și parteneriate
  • Au fost oferite peste 30 milioane de dolari la nivel global în sprijinul eforturilor împotriva COVID-19, inclusiv o donație recentă de 2 milioane de dolari pentru a sprijini lupta împotriva pandemiei în India

Accelerarea diversității, echității și incluziunii

În plus, Mondelēz International își intensifică angajamentele în ceea ce privește diversitatea, echitatea și incluziunea și își îmbunătățește comunicarea cu privire la progresul în această zonă. În 2020, compania a anunțat angajamente ferme, inclusiv alocarea a 1 miliard de dolari anual pentru companiile deținute de femei și grupurile minoritare și dublarea reprezentării populației de culoare din America în funcții de management până în 2024, desemnând și primul Chief Diversity & Inclusion Officer. De asemenea, pentru prima dată anul acesta, compania publică declarațiile consolidate și complete EEO-1, continuând să adopte și să publice indicii anuali de aliniere SASB & TCFD în cadrul unui angajament permanent față de comunicarea și transparența extinsă.

Raportul Snacking Made Right al Mondelēz International reafirmă și obiectivele de mediu ale companiei pentru 2025, inclusiv:

● Cacao

  • 100% din volumul de cacao pentru brand-urile de ciocolată este achiziționat prin intermediul programului de achiziții sustenabile dezvoltat de MDLZ, Cocoa Life

● Carbon

  • reducere de 10% a emisiilor de CO2 la nivelul întregului lanț

● Ambalaje

  • 100% dintre ambalaje concepute să fie reciclabile și etichetate cu informații privind reciclarea
  • Reducere de 25% a utilizării de plastic rigid virgin

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *