Mondelēz International raportează progrese semnificative în cadrul raportului de sustenabilitate „Snacking Made Right”

Mondelēz International a publicat raportul Snacking Made Right pentru 2023, care prezintă progresul anual semnificativ al companiei în ceea ce privește prioritățile sale de mediu, sociale și de guvernanță (ESG). Raportul demonstrează eforturile continue ale companiei de a construi o companie de snacking mai sustenabilă, axată pe oferirea gustării potrivite, pentru momentul potrivit, produse în mod responsabil.

Mondelēz International

Raportul din acest an face parte din efortul continuu al companiei de a oferi informații transparente și măsurabile cu privire la obiectivele, politicile, inițiativele și programele ESG.

Printre elementele cheie ale progresului din acest an se numără promovarea gustărilor consumate conștient, cu intenție și atenție; combaterea schimbărilor climatice prin obiective bazate pe știință, inclusiv obținerea validării SBTi pentru programul de reducere netă a emisiilor la zero; dezvoltarea programului de aprovizionare cu cacao Cocoa Life; promovarea diversității, a echității și a incluziunii; prioritizarea colaborării pentru a contribui la realizarea unei schimbări de durată, la nivelul întregului sector.

Sunt foarte mândru că și în 2023 am continuat să răspundem preferințelor în evoluție ale consumatorilor și să oferim rezultate solide, cu progrese semnificative pentru prioritățile noastre ESG. Am înregistrat progrese în ciuda inflației globale continue și a incertitudinii economice, o dovadă nu numai a puterii brandurilor noastre de referință, ci și a abordării noastre strategice, axate pe creșterea sustenabilă„, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International.

În ultimul an, compania a făcut progrese considerabile pentru atingerea obiectivelor fixate pentru 2025, incluzând:

  • Abordare evoluată pentru a contribui la consumul conștient de gustări, prin îmbunătățirea profilurilor nutriționale și a ingredientelor, promovarea unui stil de viață activ și sprijinirea consumatorilor să facă alegeri alimentare mai atente.
  • Extinderea practicilor agricole regenerative în cadrul Cocoa Life, programul nostru de aprovizionare cu cacao emblematic, ajutând la reducerea defrișărilor și contribuind la reducerea emisiilor de carbon din domeniul de aplicare 3 (Scope 3).
  • Reducerea impactului nostru asupra climei prin acțiuni tangibile, inclusiv trecerea la surse de energie regenerabilă în multe dintre unitățile noastre de producție. Obținerea a aproape jumătate din energia electrică din unitățile de producție din surse regenerabile, de la peste 40% în 2022.

Acest progres creează valoare pentru business-ul nostru și contribuie la creșterea noastră viitoare, făcând business-ul mai rezistent. Privind în viitor, ne propunem să îmbunătățim, să amplificăm și să accelerăm impactul în domeniile noastre prioritare. Ne concentrăm, de asemenea, pe evoluție, pentru a răspunde cerințelor de reglementare care se intensifică și ne menținem angajamentul față de transparență în comunicarea progreselor noastre.”, a declarat Christine Montenegro McGrath, SVP, Chief Impact and Sustainability Officer.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36 de miliarde de dolari în 2023, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *