Mondelēz International sprijină armonizarea reciclării plasticului la nivel global și lansează un apel la colaborare privind foliile flexibile

Mondelēz International, Inc. și-a anunțat sprijinul pentru eforturile globale care vizează creșterea ratelor de reciclare a deșeurilor din plastic, inclusiv folii flexibile, și îndeamnă la o colaborare mai strânsă la nivelul industriei pentru dezvoltarea și implementarea de programe eficiente de extindere a responsabilității producătorilor (Extended Producer Responsibility – EPR) care să ajute la realizarea unei economii mai circulare.

Mondelēz International

Totodată, compania a semnat Apelul de Business pentru un Tratat ONU în ceea ce privește poluarea cu plastic, care îndeamnă guvernele să adopte o abordare mai armonizată față de elaborarea politicilor, să sporească investițiile în infrastructură și să coordoneze dezvoltarea infrastructurii în direcția gestionării deșeurilor din plastic. 

Avem nevoie de acțiuni concertate și colaborative pentru a îmbunătăți sistemele de reciclare care răspund problemelor legate de foliile flexibile, astfel încât o mai mare parte din materialele plastice ușoare, multistratificate, utilizate în industria dulciurilor și a gustărilor să poată fi colectate economic și practic, reprocesate și, în cele din urmă, reutilizate, în loc să ajungă în mediul înconjurător”, a declarat Rob Hargrove, Executive Vice President of Research, Development & Quality în cadrul Mondelēz International.

Foliile de plastic ajută la păstrarea în siguranță a alimentelor și reduc deșeurile alimentare, dar trebuie să îmbunătățim semnificativ ratele de reciclare. Alături de contribuțiile financiare semnificative pe care le vom face prin programe voluntare și obligatorii, introducem parteneriate publice și private și programe de reciclare pentru construcția unei infrastructuri mai bune, astfel încât aceste materiale să nu fie doar concepute pentru a fi reciclate, ci chiar să ajungă să fie reciclate,a adăugat acesta.

Mondelēz International susține deja inițiative pe piață care promovează economia circulară și sistemele de reciclare în circuit închis, când aceste programe vizează foliile flexibile. Cu intervenții în aproximativ 15 țări, inclusiv Germania, Franța, Italia, Spania, Polonia, Marea Britanie, Brazilia, Columbia, India, SUA și Australia, contribuțiile Mondelēz International legate de răspunderea extinsă a producătorilor acoperă piețe care reprezintă aproximativ 40% din baza veniturilor globale. 

În plus, compania este membru activ al U.S. Plastics Pact, the UK Plastics Pact și a semnat New Plastics Economy Global Commitment al Ellen MacArthur Foundation. Mondelēz International a contribuit, de asemenea, și la programul de filigranare digitală a European Brands Association (AIM), Holy Grail 2.0, fiind una dintre companiile care colaborează cu The Consumer Goods Forum privind deșeurile din plastic. 

Compania a înregistrat deja un progres semnificativ în ceea ce privește obiectivele de reciclabilitate a ambalajelor, eliminând 65.000 de tone de ambalaje din portofoliu în perioada 2013-2020 și este în grafic pentru îndeplinirea obiectivului pentru 2025 ca 100% din ambalaje să fie concepute pentru a fi reciclate, aproximativ 94% din toate ambalajele fiind deja concepute pentru a fi reciclate. Toată hârtia și tot cartonul, precum și unele materiale din plastic rigid și foliile flexibile din plastic, utilizate de Mondelēz International, sunt deja concepute pentru a fi reciclate. În plus, toate ambalajele din fibre utilizate pentru depozitarea, expedierea și afișarea produselor sale în toată lumea sunt achiziționate din surse sustenabile, fie că este vorba de surse reciclate sau certificate care nu implică despăduriri.

Demonstrându-și angajamentul pentru economia circulară, Mondelēz International a devenit și prima companie din categorie care și-a asumat angajamentul de a utiliza conținut de plastic reciclat în tuburile pentru gama de cremă de brânză Philadelphia, precum și în ambalajele pentru brandul Dairylea din Marea Britanie. Modificarea ambalajelor în Marea Britanie și în Europa pentru Philadelphia va avea loc în 2022 și face parte din demersul companiei de a reduce utilizarea plasticului virgin la nivelul întregii amprente în ceea ce privește ambalajele și de a încuraja adoptarea și utilizarea de conținut reciclat de uz alimentar în ambalajele produselor de consum. 

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2019, MDLZ trasează viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale emblematice, precum biscuiții OREO, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, MilkaMilka și Toblerone; bomboanele Sour Patch Kids și guma de mestecat Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *