Mondelēz International sărbătorește un an de la lansarea noii companii prin acțiuni de voluntariat

photoMondelēz International, unul dintre cei mai mari producători la nivel mondial de ciocolată, biscuiţi, gumă, bomboane, cafea şi băuturi (sub forma de pulbere), sărbătoreşte un an de la lansarea noii companii. Timp de o lună s-au organizat acţiuni festive şi activităţi de voluntariat pentru cei 110.000 de angajaţi din întreaga lume.

În urmă cu un an, Kraft Foods Inc a devenit Mondelēz International Inc., după desprinderea de divizia de produse alimentare din America de Nord. În prezent, Mondelēz International este o forţă, la nivel mondial, pe piaţa snack-urilor.

Pe parcursul lunii octombrie, angajaţii au marcat prima aniversare a companiei, alocând mai mult timp comunităţilor în care trăiesc. Peste 16.000 de angajaţi din peste 80 de țări şi-au planificat activităţi de voluntariat prin parteneriate cu organizaţii non-profit globale şi locale, precum Salvaţi Copiii, Parteneriatul pentru copii INMED şi Klasse 2000.

În România, 100 de angajaţi au participat la activitățile derulate în luna octombrie. Aceştia au pregătit pachete cu alimente pentru 50 de copii de la Centrul de zi “Ana şi Copiii”, precum şi pachete cu haine şi alimente pe care le-au distribuit celor 15 familii (aproape 80 de membrii) din Bucureşti, Urlaţi şi Fundeni.

Împreună cu copiii de la Centrul de zi “Ana şi Copiii”, voluntarii de la Mondelez România au organizat și un atelier de creaţie în cadrul căruia au confecţionat bijuterii și cutii pentru acestea, obiecte decorative, felicitări etc. Aceste obiecte vor fi expuse în cadrul târgului special organizat cu scopul de a strânge fonduri suplimentare pentru familiile nevoiaşe.

De asemenea, un grup de voluntari din echipa de vânzări a petrecut câteva momente memorabile cu copiii de la Centrul de zi din Slobozia, oferindu-le acestora alimente, haine, produse de îngrijire personală, veselă și jucării. Copiii s-au bucurat foarte mult de prezenţa acestora şi le-au făcut cadou coşulete confecţionate de ei.

 

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o adevărată forţă globală în industria snack-urilor, cu un venit de $35 miliarde în 2012. Este lider mondial în ciocolată, biscuiţi, gumă, dulciuri, cafea şi băuturi, cu mărci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk şi Milka, cafeaua Jacobs, biscuiţii LU, Nabisco şi Oreo, băuturile Tang şi guma Trident. Mondelēz International este listată la indicii bursieri Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 şi Dow Jones Sustainability Index.

Mondelez România este prezentă pe piaţa locală din anul 1994, cu un portofoliu de mărci îndrăgite de consumatori, şi anume: Jacobs, Nova Brazilia, Tassimo, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro vor avea discounturi semnificative. Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

 

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Mondelēz International sărbătorește un an de la lansarea noii companii prin acțiuni de voluntariat
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: