Mondelēz International sprijină Codul de Conduită al UE privind practicile responsabile de afaceri și de comercializare a produselor alimentare

Mondelēz International a semnat Codul de Conduită al UE cu privire la practicile responsabile de afaceri și de comercializare a produselor alimentare, asumându-și un angajament ferm de a contribui la transformarea sistemelor alimentare în care operează.

Mondelēz

Fiind unul dintre primele rezultate ale strategiei Comisiei Europene de la Fermă la furculiță, Codul de conduită este o parte integrantă a planului său de acțiune, stabilind acțiunile pe care toți actorii „între fermă și furculiță” se pot angaja în mod voluntar să le adopte pentru a face progrese în domeniul sustenabilității și a îmbunătățirii stării de bine.

Prin semnarea Codului, Mondelēz International și-a consolidat angajamentele față de mai multe obiective aspiraționale, cum ar fi:

  • diete sănătoase, echilibrate și sustenabile pentru toți consumatorii europeni;
  • lanțul alimentar neutru din punct de vedere climatic în Europa până în 2050;
  • lanțul alimentar circular optimizat și eficient din punct de vedere al resurselor, în Europa;
  • crearea de valoare sustenabilă în lanțul european de aprovizionare cu alimente prin parteneriat;
  • aprovizionare sustenabilă în lanțurile de aprovizionare cu alimente.

Mai multe detalii despre angajamentele Mondelēz International pot fi găsite aici

Vince Gruber, vicepreședinte executiv al Mondelēz International și președinte pe Europa, a comentat: „Suntem mândri că suntem semnatari ai Codului de Conduită al UE și că vom contribui la angajamentele din acest Cod pentru a crea sisteme alimentare sustenabile. Acesta este ceea ce ne ghidează și ne stimulează pentru a ne ridica la înălțimea responsabilităților noastre de mediu, sociale și de guvernanță. Ne oferă o oportunitate deosebită de a consolida activitățile importante pe care le desfășurăm deja, prin inițiative precum Mindful Snacking, Harmony și Cocoa Life ”.

În timp ce Mondelēz International și alte companii din sectorul alimentar care își desfășoară activitatea în UE sunt deja implicate activ și au făcut progrese tangibile, obiectivul Comisiei Europene este de a face sistemele alimentare durabile. Acest lucru va aduce beneficii suplimentare de mediu, de sănătate și sociale, precum și oferirea de câștiguri economice și asigurarea faptului că redresarea din pandemia COVID-19 pune cetățenii și companiile din sistemul alimentar pe o cale durabilă. Această schimbare nu poate avea loc fără ca toți actorii majori din sistemul alimentar să se reunească. În acest spirit, Mondelēz International și multe companii similare s-au angajat voluntar aderând la acest cod și susțin obiectivele relevante stabilite pentru a crea sisteme alimentare durabile.

Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să ia gustări în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *