Mondelez International vrea să vândă mai multe mărci de dulciuri active din Europa

Grupul american Mondelez International Inc, prezent şi pe piaţa din România, a angajat o bancă pentru a explora posibilitatea vânzării mai multor mărci de dulciuri şi active din Europa.

Chocolate-shelvesDeşi portofoliul vizat pentru vânzare este format în principal din mărci de dulciuri din Franţa, el include şi active din Spania şi Olanda.

Credit foto: Shutterstock

De asemenea, Mondelez International vrea să vândă şi marca Terry’s, una din cele mai vechi mărci de ciocolată din Marea Britanie. Vânzarea este intermediată de banca de investiţii Lazard.

Au apărut deja primele semne că Moşul are gânduri mari anul acesta

În România, recent Mondelez România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor, a anunţat că vrea să vândă fabrica din Braşov unde se producea ciocolata Poiana, convocând adunarea generală a acţionarilor companiei în data de 21 decembrie pentru a aproba decizia.

Mondelez România (fosta Kraft Foods România – n.r.) are în portofoliu mărci precum Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim’s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita şi face parte din Mondelez International Inc., unul dintre liderii mondiali în industria snack-urilor, cu venituri de 34 de miliarde de dolari în 2014.

Sursa: Agerpres.ro

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Mondelez International vrea să vândă mai multe mărci de dulciuri active din Europa

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: