Diamant

Mondelez lansează o nouă tabletă de ciocolată – Milka Bubbly

Milka, cea mai puternică marcă de ciocolată din România, atât ca notorietate, cât şi ca imagine, vine în această toamnă cu o inovaţie: ciocolata Milka Bubbly, într-o formă unică, plină de ciocobule în interior şi în exterior.

1

Milka Bubbly este disponibilă în două sortimente de 100g: ciocolată cu lapte şi ciocolată albă cu înveliş din ciocolată cu lapte. Produsele sunt dedicate tuturor iubitorilor de ciocolată şi în mod special femeilor care, între momentele agitate din cursul zilei, îşi doresc câteva minute de linişte, în care să se bucure de ceva dulce şi uşor.

“Milka Bubbly este o tabletă cu o formă unică care te binedispune când o vezi: este plină de bule mari de ciocolată atât la interior, cât şi la exterior, se topeşte treptat şi te răsfaţă cu binecunoscutul gust fin şi delicat. Bulele de ciocolată fină ţi se topesc în gură şi imediat vei uita de toate, iar zâmbetul nu va întârzia să apară” a declarat Anca Romila, brand manager Milka, Mondelez România.

România lansează Milka Bubbly alături de ţări precum Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria. Strategiile şi tacticile de lansare şi pentru celelalte ţări sunt dezvoltate în România.

Milka Bubbly va beneficia de o campanie de comunicare de 360 de grade ce include: un spot TV dedicat, ce va rula pe toate canalele TV (începând din luna noiembrie) şi care va avea în prim plan celebra văcuţă mov – de data aceasta într-o ipostază urbană foarte simpatică, proiecte speciale, promovare online şi degustări!

Consumatorii vor putea experimenta noua senzaţie a ciocobulelor Milka Bubbly şi virtual, participând la activări specifice care vor fi create şi anunţate pe pagina de Facebook Milka, precum şi prin intermediul aplicaţiei de Facebook – Bubblifier care este lansată cu această ocazie.

“Cu fiecare bucăţică de ciocolată Milka sperăm să trezim partea aceea tandră din tine, să scoatem la lumină spiritul vesel şi deschis. Ne străduim să-ţi inducem acea stare în care râsul vine de la sine şi te face să străluceşti de bucurie. Credem că totul poate începe cu o bucăţică de ciocolată, cu un zâmbet, pe care îl dai mai departe şi care se transformă în ceva mult mai important: inocenţă, armonie şi tandreţe”, a completat Anca Romila.

 

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Mondelez lansează o nouă tabletă de ciocolată – Milka Bubbly
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Dragilor stiu ca sunteti tare dulci asi dori f tare sunt o mamica bolnava nu mi prea permit dulciurile de la milka si dragilor si tare mi asi dori ca Mos Nicolae sa fie vacuta mov va rog inveselitine un pic vreau un raspuns

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: