„Morărița ești chiar tu!”, campania dedicată iubitorilor de ștrudele

“Morăriţa eşti chiar tu!” este sloganul prin care, în premieră, compania Panovia S.A., deţinătorul brandului de patiserie Morăriţa, vrea să îi strângă în jurul mesei pe toţi amatorii de gustări dulci, delicioase şi uşor de preparat.

MorărițaÎn spatele acestei prime campanii-concurs din istoria Morăriţa stă convingerea că fiecare consumator, indiferent de vârstă, sex, stil de viaţă sau pricepere în bucătărie, poate să creeze un preparat dulce cu care să-i surprindă pe cei apropiaţi în diferite contexte:

Trăim în secolul vitezei şi o bună parte a românilor nu mai au timp şi pentru prepararea dulciurilor.  Prin lansarea acestei campanii, ne dorim creşterea comunităţii din jurul brandului Morăriţa, un brand autentic românesc, oferind un produs dulce cu preparare rapidă, care poate fi consumat în orice moment al zilei, ca desert sau ca gustare. Petrecând mai puţin timp în bucătărie, clienţii noştri se vor bucura de mai multe momente alături de cei dragi”, explică Sabin Martoiu, CEO Panovia, filosofia din spatele proiectului“Morăriţa eşti chiar tu!”.

Produsul-vedetă al campaniei este ştrudelul Morăriţa, în portofoliul companiei din anul 2015, disponibil în magazine în 5 sortimente dulci –brânză şi stafide, dovleac, iaurt şi căpşuni, mere şi fructe de pădure. Ştrudelul este prevăzut cu hârtie de copt în ambalaj, se prepară în maxim 30 de minute şi poate fi consumat simplu sau cu diferite topping-uri, în funcţie de gust.

Despre provocarea“Morărița ești chiar tu!”

Concursul “Morărița ești chiar tu!” se desfăşoară în perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2016 şi propune 13 premii în valoare de 500 lei, acordate săptămânal pe întreaga durată a campaniei, prin tragere la sorţi. Marele Premiu, în valoare de 10.000 lei, va fi oferit câştigătorului absolut al provocării “Morărița ești chiar tu!” la finalul campaniei, chiar înaintea Crăciunului.

Pentru a participa la concurs, cei care acceptă provocarea Morăriţei trebuie să surprindă într-o fotografie sau un material video un context cât mai distractiv în care au consumat un ştrudel Morăriţa. Materialul creat, însoţit de o scurtă descriere a poveştii din spatele lui, va fi încărcat pe website-ul www.morarita.ro. Folosindu-se de reţelele de socializare, participanţii vor încerca să strângă cât mai multe voturi pentru materialul lor, voturi ce îi vor plasa cât mai sus în cursa pentru Marele Premiu.

La începutul fiecărei săptămâni de concurs, toţi cei care au înscris materialele lor în săptămâna anterioară vor intra automat în tragere la sorţi pentru premiul săptămânii, în valoare de 500 lei, indiferent de numărul de voturi obţinute. În competiţia finală pentru Marele Premiu vor intra, însă, doar cele 5 cele mai votate materiale pe parcursul întregii campanii. Acestea vor fi evaluate de către un juriu special, iar cel mai creativ, original şi convingător material, care respectă totodată regulamentul campaniei, va fi desemnat câştigător.

Înscrierile în concurs se pot face până în data de 15 decembrie, iar mai multe detalii despre participare, premii şi regulament sunt disponibile pe website-ul şi în reţelele de socializare Morăriţa, cât şi la raft, în reţeaua de magazine care comercializează produsele.

Din 2004, Panovia produce și distribuie o gamă largă de produse congelate, adresându-se segmentelor de retail și profesional (HORECA): foi de plăcintă, aluat pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri şi ștrudele cu diferite umpluturi.

Din echipa Panovia fac parte maeştri patiseri, tehnologi şi brutari cu experienţă, ce combină tradiţia cu tehnologia modernă pentru a realiza produse de patiserie, vienoserie şi brutărie.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » „Morărița ești chiar tu!”, campania dedicată iubitorilor de ștrudele
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. Copt la sărbători au iesit cele mai bune saleuri .
    Respect pt cei ce produc Aluatul foietaj Morarita.
    Foarte bun in comparatie cu ce mai găsești pe piata

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: