Murfatlar Vinul, un nume de referință în industria vitivinicolă din țară, a obținut recunoașterea internațională prin câștigarea mai multor medalii prestigioase la ”Concours Mondial de Bruxelles 2024” atât pentru nou lansatele game Aerosoli și Statornic, precum și pentru 3 Hectare, un vin ce nu mai are nevoie de nicio prezentare.
Această competiție este una dintre cele mai importante și respectate din lume, reunind experți în vin și degustători de elită pentru a evalua cele mai bune vinuri din diverse regiuni viticole globale.
Medaliile obținute de Murfatlar Vinul
În cadrul competiției, Murfatlar Vinul a obținut două medalii de aur pentru 3 Hectare Cabernet Sauvignon Roze 2023 și 3 Hectare Chardonnay 2022. Primul este un vin lejer, cu arome proaspete de fructe de pădure și o aciditate medie iar cel de-al doilea impresionează prin complexitatea sa, cu note de fructe tropicale și o ușoară atingere de vanilie datorată maturării în butoaie de stejar. Tot din gama 3 Hectare a fost premiat și Sauvignon Blanc 2023 cu medalie de argint, acesta fiind un vin cu o aciditate medie și arome proaspete de flori de camp și fructe tropicale.
Încă două medalii de argint au mers către Murfatlar Vinul pentru Aerosoli Feteasca Neagra & Pinot Noir Roze 2023, un cupaj elegant, cu arome delicate de zmeură și citrice, având o structură fină și un final persistent și către Statornic Sauvignon Blanc 2022, un vin cu o aciditate placută, caracteristică fructelor verzi.
„Suntem extrem de onorați și mândri de această reușită care aduce vinurile românești în prim-planul scenei internaționale a excelenței oenologice. Medaliile obținute sunt o confirmare a pasiunii și a muncii depuse de echipa noastră pentru a crea vinuri de excepție. Concours Mondial de Bruxelles este un reper în industrie și faptul că vinurile noastre au fost apreciate la acest nivel ne motivează să continuăm pe drumul excelenței,” a declarat Cosmin Popescu, Managing Partner Murfatlar Vinul Romania SA.
7500 de vinuri participante la competiție
Competiția de anul acesta s-a desfășurat în perioada 7-9 iunie în Guanajuato, Mexic, unde au fost prezentate nu mai puțin de 7500 de vinuri albe și roșii, din 42 de țări de pe mapamond. Pentru 2025, organizatorii au ales România ca următoarea destinație pentru competiția de rosé. Aceasta va avea loc în perioada 28-30 martie 2025 în Constanța.
Medaliile obținute la Concours Mondial de Bruxelles poziționează Murfatlar pe harta globală a viticulturii, demonstrând că vinurile românești pot concura cu succes alături de cele mai renumite etichete internaționale.
Murfatlar Vinul este unul dintre cei mai mari și respectați producători de vin din țară, cu o tradiție îndelungată în cultivarea viței de vie și producerea vinului. Înființată în 1943 cu numele de Stațiunea Experimentală Viti Vinicolă Murfatlar, compania dispune la ora actuală de peste 3.000 de hectare în zona localităților Murfatlar, Valul lui Traian, Poarta Albă și Siminoc. În portofoliul Murfatlar Vinul se regăsesc vinuri roşii, albe şi roze, dulci, demi-dulci, demi-seci, seci şi licoroase acoperind astfel toate segmentele de consumatori și recunoscute de autoritățile din domeniul prin numeroasele premii decernate.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail