Noile ambalaje Napolact onorează eforturile românilor din linia întâi

Începând din luna august şi până în octombrie inclusiv, Napolact, brand aparținând companiei FrieslandCampina România, va avea pe piaţă noi ambalaje pentru lapte (atât ecologic, cât și convențional, atât la cutie, cât și la pet), ambalaje ce fac parte din noua campanie a brandului, „Cinste Vouă!” Aceasta celebrează eroii perioadei de pandemie, cei care s-au aflat în linia întâi în combaterea ei: medicii, livratorii, oamenii din fabrici şi lucrătorii din magazine.

Napolact

În consecinţă, noile ambalaje vor avea meserii şi roluri sociale schiţate pe ele – medici, casieri, livratori, oamenii legii, lucrători în fabrici – pe ambalajele laptelui convenţional. Mai mult, campania onorează şi eroii care au avut mai puţină vizibilitate în aceste vremuri, dar care o merită din plin – mame, taţi şi bunici vor figura pe ambalajele laptelui ecologic.

Campania «Cinste Vouă!» este una în perfectă concordanţă cu misiunea noastră: vrem să contribuim la o Românie așa cum se cuvine, nu doar din perspectiva nutriției, dar și din cea a  comunității. Ca atare, e firesc să onorăm eroii care au dus greul în această perioadă şi să ne arătăm recunoştinţa faţă de ei.

De asemenea, ne-am dorit să arătăm gratitudinea noastră și faţă de mame, taţi şi bunici, ale căror eforturi merită şi mai multă vizibilitate, şi mai multă apreciere. Totodată, le mulţumim furnizorilor noştri de etichete, Sunimprof. Ei au fost entuziasmaţi de acest demers şi ne-au susţinut în fiecare etapă a lui”, a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.

Ambalaj mărit pentru pet-urile de lapte

În plus, pentru că  Napolact se află alături de consumatorii săi, pe care îi ajută în continuare să aibă o nutriție așa cum se cuvine, cu lactate din inima Ardealului, pentru pet-urile de lapte conventional gramajul a fost mărit la 1.7l, iar cel ecologic, la 1.6l, păstrând același preț.

Pentru că în perioada aceasta nutriţia e mai importantă ca niciodată și este esenţială pentru menţinerea sănătăţii, continuăm să acordăm sprijin Băncii pentru Alimente din Cluj prin donații de produse Napolact, dar și prin facilitarea donațiilor pe care le pot face consumatorii prin intermediul e-shop.napolact.ro. Până acum, am donat cu ajutorul clienţilor noştri peste o mie de kilograme de produse”, precizează Ravzan Orbulescu.

De la începutul pandemiei FrieslandCampina România a donat peste șapte tone de produse Napolact către asociații din Cluj și Mureș, printre care Spitalul de Boli Infecțioase Cluj și Centrul pentru Vârstnici din Târgu Mureș. În București, Napolact a livrat produse lactate către spitalele care reprezintă linia întâi în combaterea COVID 19: Spitalul Victor Babeș, Spitatul Balș, Spitalul Cantacuzino, Spitalul Bagdasar şi Spitalul Colțea.

Napolact, FrieslandCampina România

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina, Milli, Oké și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *