Napolact și ReadyNation România au lansat campania „Povestioara cu Tihnă”

Napolact în parteneriat cu ReadyNation România lansează campania „Povestioara cu Tihnă”, un program ce își propune să ofere un strop de tihnă părinților din România.

NapolactMesajele campaniei se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact BIO și vor reda povești din care părinții să culeagă învățături care să îi ajute în rolul de părinte.

Trăim într-o lume în care deciziile părinților sunt analizate, criticate și uneori chiar dezbătute în spațiul public. Poate ca fiecare dintre noi suntem deja cei mai buni părinți pentru copiii noștri. Napolact își propune să aducă un strop de tihnă în viața părinților, să îi bată pe umăr și să le spună că e bine ceea ce fac. Astfel, poveștile pe care le veți găsi începând de azi pe cutiile Napolact BIO sunt mici lecții de viață care pot inspira alți părinți să treacă mai ușor peste dilemele legate de ce inseamna in ziua de azi sa ne educam copiii,” spune Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.

În total sunt 12 povești extrase din situații reale cu ajutorul experților psihologi ai ReadyNation România. Fiecare poveste se incheie cu o concluzie care îl face pe părinte să fie mai bun în acest rol. Cele 12 povești se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact BIO (3,8% si 1,5% grasimi).

În același timp campania își propune să extindă numărul poveștilor cu ajutorul părinților din România. Astfel, pe site-ul www.intihna.ro părinții sunt invitați să împărtășească din lecțiile lor personale ca părinte. Din poveștile publicate pe site Napolact se va inspira pentru etapa următoare a campanie în care va tipări următorul set de 12 povești inspiraționale.

Priceperea, dorința și voința stau la baza realizării acestui proiect ReadyNation. Atunci când cunoști care sunt nevoile societății, știi cum poți veni în întâmpinarea lor, îți dorești să schimbi în bine viața oamenilor și găsești partenerii dornici să se implice, astfel de proiecte se conturează în mod natural. ReadyNation România nu și-a dorit, însă, doar să realizeze un proiect benefic, ci să ofere și un exemplu de bune practici, de parteneriat între sectorul privat și cel non-guvernamental, de implicare a comunității oamenilor de afaceri în educație și pregătirea societății pentru provocările viitorului. “Povestioare cu tihnă” este un proiect care merge dincolo de dorința noastră de a susține educația copiilor, este un proiect care aduce “mai bine” întregii familii și, astfel, contribuie implicit la o educație timpurie de calitate,” spune Gabriel Biriș, Vice-Președinte ReadyNation România

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Brandul local Napolact, cel mai iubit brand de lactate pentru copii, conform FORBES, este un brand în plină dezvoltare.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,829 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Napolact și ReadyNation România au lansat campania „Povestioara cu Tihnă”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: