Nagyhegyesi Takarmany Kft (NashiDay), cel mai mare producător de hrană pentru animale de companie din Ungaria, vizează extinderea pe piața din România, iar una dintre premisele îndeplinirii acestui obiectiv este lansarea unei noi game Premium de hrană pentru animale de companie, sub brandurile Noble și Urban.
NashiDay și-a început activitatea în anul 1993 ca o companie de familie, având ca obiect de activitate producția de furaje pentru animalele din gospodăriile locale. Cu timpul, odată cu cererea crescândă a pieței, compania și-a extins activitatea.
În anul 2010, cu 40 de angajați, NashiDay a lansat divizia de producție a hranei uscate pentru animale de companie, iar 6 ani mai târziu, a intrat și în producția de marcă proprie.
În 2024, NashiDay se mândrește cu peste 350 de angajați și cu o gamă largă de produse, inclusiv hrană uscată și umedă pentru animalele de companie, atât sub mărcile proprii, cât și sub mărci private. Compania livrează în peste 40 de țări din Europa și din afara Europei, inclusiv în Orientul Mijlociu.
NashiDay are o poziționare geografică excelentă pentru a livra în toată Europa și nu numai, fiind foarte aproape și de granița cu România.
NashiDay – prezență în România
În România, Nashiday este prezentă de peste 15 ani, în special în zona de TT, și mai puțin în IKA, livrând atât mărcile consacrate precum Fincsi, Master Dog și Buddy (din gama economică), cât și Azoria, Golden Dog / Cat și Noble Dog / Cat (din gama medie).
Compania oferă o gamă variată de produse și modalități de ambalare, atât pentru animalele de companie (câini, pisici – hrană uscată și umedă), cât și pentru animalele domestice (porcine, păsări, pești, etc. – furaje).
De peste 30 de ani, Nashiday se străduiește să ofere clienților săi cele mai bune produse la cele mai bune prețuri, fără să facă rabat de la calitate. Scopul lor este să mulțumească stăpânii de animale de companie, făcând fericite animăluțele lor.
Principalele elemente diferențiatoare ale gamei de produse NashiDay sunt calitatea constantă, prețul imbatabil, diversitatea și deschiderea pentru realizarea de mărci private cu rețete dedicate.
O nouă linie de hrană uscată și umedă Premium
„Având în vedere creșterea continuă a pieței, NashiDay va lansa în curând o nouă linie de hrană uscată și umedă Premium pentru animalele de companie, sub brandurile Noble și Urban. Rețetele vor fi premium, pungile vor fi resigilabile pentru hrana uscată, iar designul ambalajelor va fi unul de excepție, fiind convinși că vor fi foarte bine primite de către clienții noștri.
Cu această nouă dezvoltare, capacitatea de producție a Nashiday va depăși 100.000 de tone pe an pentru hrana uscată și peste 100.000 de tone pe an pentru hrana umedă. Cu aceste valori și produse, suntem siguri că NashiDay va ajunge în fiecare colț al României și nu numai, a declarat Adela Mărgean – Sales Manager România NashiDay.
Obiectivul companiei pentru piața din România este penetrarea pe toate canalele, atât în rețelele naționale, cât și în cele locale. Acest obiectiv va fi realizat prin calitatea produselor, prețuri competitive și promovări, inclusiv participarea la târguri de profil, cum ar fi Interzoo, PLMA, EXPO PET – Food & Accessories etc. Nashiday își propune să devină primul și cel mai mare furnizor de hrană pentru animale de companie din România, sub marcă proprie și marcă privată.
NashiDay Contact
tel. 004.0743.038.303
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail