Campania Nesquik „Descoperă lumea subacvatică” încurajează părinții să petreacă mai mult timp alături de copiii lor

Campania Nesquik “Descoperă lumea subacvatică” susține dezvoltarea creativității copiilor prin jocuri și activități în familie. Fiecare pungă de cereale de mic dejun Nesquik surprinde copiii cu un personaj marin – crab, rechin sau caracatiță, pe care aceștia îl pot decupa, colecționa și apoi descoperi lumea subacvatică prin intermediul aplicației Blippar.

NesquikCreativitatea este o parte importantă în dezvoltarea celor mici și le permite să își extindă aria de învățare, să facă conexiuni, având legătură directă cu alte însușiri precum stima de sine sau abilitatea de a lucra în echipă – toate fiind “ingrediente” importante care îi ajută pe cei mici să se dezvolte armonios.

Cerealele Nesquik, cu fier și vitaminele B3, B5 și B6, oferă copiilor nutrienții necesari pentru un mic dejun delicios și hrănitor, precum și doza zilnică de inspirație pentru a-și stimula creativitatea.

Campania „Descoperă lumea subacvatică” încurajează părinții să petreacă mai mult timp împreună cu micuții lor și să găsească modalități pentru a le hrăni potențialul. Așa cum un corp are nevoie de aport energetic și nutrienți, așa și mintea are nevoie de hrană pe măsură.

Creativitatea celor mici poate fi stimulată prin intermediul relațiilor interpersonale, compararea ideilor și acțiunilor, dar și oferindu-le libertatea să-și exploreze propriile idei.

Pentru părinți este o provocare să găsească întotdeauna posibilități noi pentru a dezvolta creativitatea copiilor. Prin noile pungi de cereale de mic dejun, Nesquik hrănește potențialul copiilor și oferă părinților oportunitatea de a petrece mai mult timp cu cei mici. Invităm părinții să caute noile pungi de cereale Nesquik și să transforme lucruri simple în experiențe minunate”, a declarat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager Nestlé România – divizia Cereale de mic dejun.

Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având 1.000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care acestea sunt prezente). Portofoliul Nestlé România are o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), produse pentru gătit (Maggi), produse alimentare pentru sugari și copii mici (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional, divizia de soluții “out of home”, batoane și cereale pentru mic dejun (Nestlé Fitness, Cini Minis, Nesquik, Chocapic etc) și hrană pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referință la nivel mondial în domeniul cafelei de lux ambalată în capsule, este prezent oficial în România ca divizie a Grupului Nestlé începând din 2014.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,991 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Campania Nesquik „Descoperă lumea subacvatică” încurajează părinții să petreacă mai mult timp alături de copiii lor
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: