Nestlé a înregistrat o creștere unitară de 6,2% în 2010

Grupul a înregistrat o creştere unitară de 6,2% şi o îmbunătăţire a marjei câştigurilor înainte de dobânzi şi taxe de 20 puncte de bază. Cu toate acestea, această marjă a câştigurilor înainte de dobânzi şi taxe nu este comparabilă cu cea din 2009, din cauza vânzării Alcon în august 2010. Operaţiunile continue au înregistrat o creştere unitară de 6,0%, cu o creştere internă reală de 4,4% şi o îmbunătăţire a marjei câştigurilor înaintea dobânzilor şi taxelor de 30 de puncte de bază.

Departamentul Alimente şi Băuturi a realizat o creştere satisfăcătoare cu câştiguri ale cotei de piaţă pe toate segmentele şi regiunile. Creşterea unitară pe pieţele emergente s-a menţinut la 11,5%, subliniând astfel rolul din ce în ce mai important pe care acestea îl vor juca în viitor. Pe regiuni, creşterea unitară a Alimentelor şi Băuturilor a fost de 5,7% pe continentul american, 3,7% în Europa şi 10,2% în Asia, Oceania şi Africa.

Această performanţă a fost determinată de investiţiile continue în pilonii care susţin creşterea, în conformite cu planul strategiei de creştere a Nestlé. Aceştia includ o distribuţie sporită a Produselor Popular Poziţionate (PPP) şi continua promovare a produselor premium atât în ţările cu economie de piaţă emergentă, cât şi în cele deja dezvoltate. Compania a depus eforturi în dezvoltarea proceselor de producţie de tipul „from farm to fork” (de la producător, în farfurie), cu rezultate notabile privind beneficiile şi eficienţa. Aceste acţiuni au contribuit în mod activ la rezultatele obţinute în 2010 şi, în acelaşi timp, au pus bazele unei bune performanţe în 2011.

Paul Bulcke, CEO al Nestlé, a declarat: „În 2010, am depăşit un alt nivel al creşterii, surclasând principalii competitori de pe piaţă. Am crescut valoarea investiţiilor în propriile branduri, operaţiuni şi angajaţi. Am continuat să punem accentul pe beneficii şi eficienţă atât în pieţele emergente, cât şi în cele dezvoltate, în timp ce am accelerat procesul inovator, întâmpinând nevoile a mai mult de un miliard de consumatori pe zi, de-a lungul Globului. Începem 2011 cu un impuls continuu, bine plasat pentru a face faţă incertitudinilor viitoare, incluzând preţurile volatile ale materiilor prime. Prin urmare, suntem încrezători în atingerea Nestlé Model în 2011: creştere unitară cuprinsă între 5% şi 6% şi o îmbunătăţire a marjei câştigurilor înainte de dobânzi şi taxe în funcţie de un schimb valutar constant.”

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *