Nestle a investit 136 milioane dolari in deschiderea unei noi fabrici in Dubai

Ieri, 9 Decembrie 2010,  Nestle a inaugurat o noua fabrica in Orientul Mijlociu,  in TechnoPark din Dubai. Aceasta facilitate de productie are ca scop deservirea pietelor Nestle din intreaga regiune. Astfel, compania Nestle isi reafirma angajamentul fata de Orientul Mijlociu cu un proiect in valoare de 136 milioane dolari.

„Prin deschiderea noii facilitati din Dubai, unde se afla si sediul nostru regional, vom fi mai aproape de consumatorii nostri din aceasta regiune si astfel vom putea sa ne adaptam mai bine cerintelor si preferintelor lor. Orientul Mijlociu reprezinta o parte foarte importanta din afacerile Nestle, iar implicarea noastra continua si investitiile in curs de desfasurare nu fac decat sa demonstreze increderea noastra in acesta regiune.” a declarat Paul Bulcke, seful executiv al Nestle.

Intinsa pe o arie totala de 310.000 metri patrati si o suprafata de productie de cca 160.000 metri patrati, fabrica din Dubai are momentan 555 angajati specializati in fabricarea, imbutelierea si impachetarea diferitelor produse Nestle, precum laptele Prat Nido, ciocolata Kit Kat si apa Nestle Pure Life.

Orientul Mijlociu reprezinta pentru Nestle o regiune cu un potential de dezvoltare extrem de benefic, compania facand in acest sens destule provizii pentru a-si dezvolta afacerile in regiune si astfel facand fata cererii de piata pentru urmatorii ani.

Din 1997 pana in ziua de azi, Nestle a investit peste 400 milioane dolari, detinand si operand un total de 17  fabrici si 37 de birouri in regiune, cu un total de peste 7.000 angajati. Investitiile de capital au contribuit foarte mult la dezvoltarea si incurajarea economiilor nationale din regiune, prin crearea de noi locuri de munca si consolidarea capacitatilor tehnologice si de fabricatie.

In 2009, aportul afacerii Nestle din Orientul Mijlociu a fost de aproape 1,4 miliarde dolari la cifra de afaceri a Grupului. Nido, Cerelac, Nescafe, Maggi si Nesquick fiind cateva din marcile produse in Orientul Mijlociu.

„Fiind prezent de 75 de ani in Orientul Mijlociu, Nestle a adus valoare semnificativa pentru societate in general prin aprovizionare locala, a creat noi locuri de munca, a oferit produse nutritive si a ajutat la dezvoltarea continua a regiunii”, a mai declarat Bulcke.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Nestle a investit 136 milioane dolari in deschiderea unei noi fabrici in Dubai

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: