Nestlé deschide un nou segment de consum cu primele cereale cu forme și gust de fructe din România

Nestlé aduce în România, începând din septembrie, cerealele cu forme și gust de fructe Trix, o propunere unică pentru un mic dejun distractiv.

Nestlé Cu cereale integrale, calciu, fier și vitamine din grupul B (B2, B3, B5, B6, B9), cerealele de mic dejun Trix vin în forme diferite (pepene verde, portocală, lămâie, struguri, zmeură, fructe de pădure), având culori din natură și nu conțin arome artificiale. Trix este o premieră pe acest segment, fiind primele cereale de mic dejun cu formă de fructe din România. Principalul segment de consumatori vizat este cel al copiilor, la fel ca și în cazul mai celebrelor Nesquik și Chocapic. Odată cu cerealele, Nestlé lansează și batonul de cereale Trix, potrivit pentru gustări, pentru pauzele de la școală sau plimbările în parc.

”În ultimii 10 de ani, rețetele de cereale Nestlé au fost îmbunătățite considerabil pentru a oferi un mic dejun mai bun în fiecare zi. Astfel, conținutul de fibre a fost crescut cu 14%, conținutul de zahăr a fost redus cu 10%, iar conținutul de sare a scăzut cu 25%. În același timp, în peste 90% din produse, cerealele integrale sunt ingredientul numărul 1. Doar în 2023, la nivel global am livrat către consumatori 8,7 miliarde de porții de cereale fortifiate cu vitamine și minerale, printre care fier, calciu și vitamine din complexul B”, spune Nicoleta Tupița, dietetician autorizat și Manager Nutriție Nestlé România.

În rândul copiilor, micul dejun este consumat zilnic de 60%1 dintre copiii cu vârste cuprinse între 6 și 9 ani, prin comparație cu media europeană de 75%. 8% dintre școlarii de 6-9 ani din România nu iau deloc micul dejun. Familiile trebuie încurajate pentru a spori pofta de mic dejun, iar soluțiile creative, cum sunt și cerealele Trix, pot fi de ajutor atunci când părinții au nevoie de idei jucăușe care să-i facă pe copii să ia micul dejun.

Cerealele integrale susțin o alimentație echilibrată, având în mod natural de 2-3 ori mai multe fibre, vitamine și minerale (fier, zinc, magneziu, vitaminele B1, B2, B3, B6). Micul dejun este o ocazie bună de a consuma cereale integrale și a contribui la aportul minim recomandat de 48 de grame pe zi. Conform recomandărilor, un mic dejun echilibrat trebuie să furnizeze 15-20% din necesarul energetic, conținând alimente din 3-4 grupe principale (cereale, lactate, alimente bogate în proteine, fructe sau legume). Cerealele Trix vin cu recomandarea de a fi consumate la micul dejun în porții de 30 de grame (5 linguri de cereale), cu lapte, alături de fructe proaspete sau fructe oleaginoase (nuci, migdale, alune de pădure etc).

Cerealele Trix au fost primele cereale cu formă de fructe din lume, lansate în anul 1954 în Statele Unite ale Americii, iar în prezent se găsesc în 31 de țări. Acestea au fost create pentru a le oferi copiilor cele mai distractive cereale de mic dejun, cu aromă fructată și culori vibrante provenite din natură, care aduce bucurie și entuziasm dimineților celor mici. Trix sunt îndrăgite atât de copii, cât și de părinții lor pentru formele jucăușe, pentru aroma fructată, și mai ales pentru că au cereale integrale și nu conțin arome artificiale.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *