Nestle face o investitie de 387 milioane de Euro in „Planul Nescafe”

Nestle a lansat la sfarsitul lunii noiembrie, in Mexic, „Planul NESCAFE”, un proiect de sustenabilitate pentru imbunatatirea standardelor privind cultivarea si productia cafelei, la nivel mondial. „Planul NESCAFE” are o serie de obiective care vor permite companiei Nestle sa optimizeze modalitatile de achizitionare a cafelei.

Pana in 2020, Nestle va investi 387 milioane euro pentru categoria de cafea, pe langa cei 155 de milioane investiti in ultimii zece ani. Investitia va include 270 de milioane de euro pentru „Planul NESCAFE” si 117 de milioane pentru brandul Nespresso.

In urmatorii cinci ani de zile, Nestle va dubla cantitatea de cafea NESCAFE achizitionata direct de la fermieri si asociatiile de fermieri, in final, obiectivul fiind achizitionarea a 180.000 de tone de cafea de la aproximativ 170.000 de fermieri, in fiecare an. Cu sprijinul Rainforest Alliance si a 4C Association, pana in 2015, toata cantitatea de boabe verzi achizitionate direct de la fermieri va respecta standardele de sustenabilitate recunoscute la nivel international de 4C Association. In plus, pana in 2020, 90.000 de tone de cafea NESCAFE vor fi achizitionate conform principiilor stabilite de Rainforest Alliance si Sustainable Agriculture Network (SAN).

In cadrul „Planul NESCAFE”, Nestle va distribui 220 de milioane de rasaduri de plante de cafea rezistente la boli, care asigura o productivitate ridicata. Astfel, fermierii isi vor putea regenera plantatiile, multiplicand productivitatea pe plantatiile existente si sporindu-si veniturile. Prin intermediul parteneriatului cu institutii publice si private din tari precum Mexic, Thailanda, Filipine si Indonezia, Nestle a distribuit deja peste 16 milioane de rasaduri de plante de cafea in ultimii zece ani.

De asemenea, Nestle isi extinde programele de asistenta tehnica, prin care inginerii agronomi ofera informatii si sfaturi privind practicile de cultivare si recoltare pentru mai mult de 10.000 de fermieri cultivatori de cafea, in fiecare an. „Planul NESCAFE” vine dupa lansarea „Planului cultivarii de cacao”, lansat in octombrie 2009, o investitie de 85 milioane euro ce are drept scop imbunatatirea calitatii productiei de cacao, inclusiv distribuirea, pana in anul 2020, a 38 de milioane de rasaduri de plante de cacao rezistente la boli, ce vor asigura o productivitate ridicata.

Paul Bulcke, CEO Nestle a declarat: „Suntem mandri ca NESCAFE, lider mondial pe piata cafelei, ofera numele acestei initiative globale care va aduce valoare pentru intregul lant al productiei de cafea, de la fermieri la consumatori, pana la noi. Valoarea creata pentru actionari, angajati, consumatori si comunitatile in care operam, este o parte integrata si importanta a strategiei noastre de afaceri, aceasta fiind cheia succesului pe termen lung a fiecarei companii”.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *