Next_Capitall

Nestlé lansează pe piața de cafea din România noua gamă de produse Starbucks®

Nestlé lansează pe piața locală o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks®, care le permite românilor să se bucure acasă de cafeaua Starbucks® preferată. Aceștia vor avea la dispoziție 22 de varietăți de cafea Starbucks®, acoperind patru categorii: cafea boabe, prăjită și măcinată, dar și primele capsule Starbucks® dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso și NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Nestlé

Printre noile sortimente lansate se numără 8 varietăți de capsule Starbucks® de la Nespresso, unele cu denumiri emblematice, altele cu origine unică a cafelei precum Colombia și Sumatra, alături de o variantă decafeinizată.

Totodată, vor fi disponibile și 8 varietăți de capsule Starbucks® de la NESCAFÉ® Dolce Gusto®, dintre care trei espresso, două americano și trei specialități de cafea – cappuccino, latte macchiato și caramel macchiato.

Alături de acestea, vor fi lansate câte 3 produse în categoria de cafea boabe și în categoria de cafea prăjită și măcinată, cu grade de prăjire diferite și denumiri care reflectă poveștile sortimentelor. Spre exemplu, Pike Place Roast poartă numele primului magazin Starbucks® din Seattle, iar House Blend marchează debutul Starbucks®, fiind primul amestec, creat în 1971.

„Ne bucurăm să aducem în casele românilor cafeaua Starbucks® preferată. Echipele Nestlé și Starbucks® au îmbinat experiența lor în domeniul cafelei, tehnologia și expertiza în selectarea, prăjirea și amestecul boabelor de cafea pentru a obține o serie de varietăți desăvârșite. Iar rezultatul este unul de care suntem siguri că românii vor fi încântați.

De la sortimente Starbucks® emblematice, cu origine unică a cafelei, și până la specialitățile de cafea cu lapte, foarte populare în cafenelele Starbucks®, produsele din noua gamă sunt realizate din cafea de primă calitate, 100% Arabica.” a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Colaborarea dintre Nestlé și Starbucks®

Lansarea noilor produse Starbucks® pentru prepararea cafelei acasă vine ca urmare a colaborării dintre Nestlé și Starbucks®, cele două companii unindu-și forțele încă din 2018 prin intermediul unei alianțe globale pentru categoria de cafea. Astfel, Nestlé poate comercializa produse Starbucks® ambalate, din segmentul de cafea și ceai, în afara cafenelelor Starbucks®, excluzând produsele de tip Ready-to-Drink.

Odată cu această lansare, Nestlé își întregește portofoliul, acoperind toate segmentele de cafea, atât cele destinate consumului acasă cât și în afara casei, prin brandurile iconice NESCAFÉ, NESPRESSO și STARBUCKS, cu sortimente potrivite pentru fiecare gust.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,065 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Nestlé lansează pe piața de cafea din România noua gamă de produse Starbucks®
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: