Nestlé lansează inițiativa prin care încurajează copiii și părinții să petreacă mai mult timp împreună

 

Un prim studiu de acest gen realizat de Nestlé a relevat faptul că aproape jumătate din  copiii de 8-12 ani din Australia nu se joacă zilnic. Ca răspuns la rezultatele studiului compania a lansat ” Milo Play Movement „, o iniţiativă la nivel naţional pentru a încuraja familiile să includă timpul de joacă în activităţile lor de zi cu zi.

Aproape 1400 de copii, părinţi şi bunici au răspuns sondajului realizat on-line  „State of Play”, cu privire la activităţile lor de petrecere a timpului liber. Rezultatele studiului sugerează că a avut loc o schimbare semnificativă în comportamentul de petrecere a timpului de joacă de-a lungul a două generaţii australiene.

Deşi mai mult de 94% din părinţi consideră joaca esenţială pentru dezvoltarea copiilor lor, doi din cinci au declarat că au încercat să găsească timp pentru a se juca cu ei. Mai mult de două treimi din părinţi au declarat că se simte vinovaţi pentru că  nu se joacă suficient cu copiii lor, prioritizând, de cele mai multe ori, alte aspecte ale vieţii de adult.

Play Movement este o iniţiativă recentă, marca Milo pentru a încuraja mai mulţi tineri să fie activi fizic şi să ia parte la activităţi sportive în aer liber.

 

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Nestlé lansează inițiativa prin care încurajează copiii și părinții să petreacă mai mult timp împreună
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: