Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, continuă să inoveze și să le propună consumatorilor din toate segmentele și de toate preferințele noi opțiuni și arome, atât pe partea funcțională, dar mai ales pentru răsfățul gusturilor.
Pentru iubitorii de cafea, portofoliul NESCAFÉ se îmbogățește cu NESCAFÉ Creamy Latte, o cafea solubilă cu textură pudră, pentru o cană de cafea cu gust fin și strat de cremă catifelată. Specialitatea NESCAFÉ 3în1 Creamy Latte este inspirată de trendurile din cafenele, ca să poți savura și acasă o cafea cu gust bogat de lapte.
De asemenea, revine și NESCAFÉ Barista Style, care este o varietate de băuturi de cafea, la doză, care sunt la fel de gustoase consumate atât reci, cât și la temperatura camerei, în patru variante de arome: Americano, Cappuccino, Latte și Caramel.
Tot în registrul răsfățul gusturilor, Nestlé anunță noua KitKat Caramel, patru ”degete” de ciocolată cu aromă de caramel, una dintre preferatele de moment ale consumatorilor, potrivit celor mai recente sondaje de preferințe. Și JOE® își îmbogățeșe gama JOE® Mini cu aromă de cocos.
Produse pentru copii
În zona funcțională, Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, aduce pe piață suplimentele pediatrice NANCARE®, pentru susținerea sănătății copiilor. Este vorba de Nestlé NANCARE® Flora-Equilibrium, pentru echilibrul florei intestinale, respectiv de Nestlé NANCARE® Picături cu DHA și vitamina D și E care contribuie la dezvoltarea și funcționarea normală a creierului, menținerea sănătății sistemului osos și funcționarea normală a sistemului imunitar.
Tot pentru copii, Nestlé propune o noutate în această primăvară și anume desertul din lapte vegetal Gerber® Organic, din lapte de cocos cu arome de măr și ananas, fără zahăr adăugat, conservanți, coloranți sau aditivi.
Pisicile sunt maestrele echilibrului dar, pentru a-și păstra microbiomul intestinal echilibrat, au nevoie de ajutor. Este demonstrat științific că gama PURINA ONE BIFENSIS® susține sănătatea intestinală și sprijină sistemului imunitar al pisicilor. PURINA ONE® conține rădăcină de cicoare, antioxidanți și Lactobacillus ce contribuie la echilibrarea bacteriilor benefice și dăunătoare din intestin, ajutând astfel la protejarea moicrobiomului intestinal. Și când sunt sănătoase în interior, se vede la exterior, de aceea Nestlé relansează gama PURINA ONE®.
Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestle s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani companii a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail