Nestlé România a încheiat primele nouă luni ale anului cu o creștere organică de 19%

Nestlé Global raportează rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2023 și anunță o creștere organică de 7,8 %. Creșterea organică a atins 7,8%, cu pricing de 8,4% și o creștere internă reală (RIG) de -0,6%. Creșterea s-a înregistrat la scară largă, acoperind toate regiunile geografice și categoriile de produse. Vânzările totale raportate au scăzut cu 0,4% la 68,8 miliarde CHF (9M-2022: 69,1 miliarde CHF). Creșterea organică prognozată pentru 2023 rămâne între 7% și 8%.

Nestlé

Mark Schneider, Nestlé CEO, comentează: “Portofoliul nostru diversificat și ofertele diferențiate ne-au ajutat să înregistrăm o creștere organică puternică în primele nouă luni ale anului. Creșterea a fost stimulată de pricing, în timp ce am continuat să navigăm în condiții de inflație semnificativă. […] În același timp, Nestlé și-a consolidat în continuare strategia de nutriție, intensificând eforturile de a îndruma oamenii către o dietă echilibrată. Măsurile includ furnizarea de informații clare privind porțiile recomandate pe fața ambalajului, transparență în ceea ce privește valoarea nutritivă a produselor noastre și politici de marketing restrictive pentru copii. De asemenea, ne-am propus un obiectiv ambițios de a crește vânzările produselor noastre mai nutritive cu 20-25 miliarde CHF până în 2030”.

Zona Europa

  • 8,8% creștere organică: – 2,3% RIG; 11,1% pricing.
 Vânzări 9M-2023Vânzări 9M-2022Creșterea reală internăPricingCreștere organică
Zona EuropaCHF 14,1 miliardeCHF 14,0 miliarde– 2,3%11,1%8,8%

Creșterea organică a fost de 8,8%, cu pricing de 11,1%

Creșterea internă reală a fost de -2,3%, ca urmare a constrângerilor de capacitate și a acțiunilor de optimizare a portofoliului. Vânzările raportate în Zona Europa au crescut cu 1,3% până la 14,1 miliarde CHF.

Creșterea în Zona Europa a fost susținută de pricing, dezvoltarea puternică a vânzărilor pentru comerțul electronic și în canalele out-of-home. Zona a înregistrat câștiguri de cotă de piață la hrana pentru animale de companie și la nutriția pentru sugari și copii de vârstă mică. Din punct de vedere al categoriei de produse, principalul contribuitor la creștere a fost Purina PetCare, datorită ofertelor diferențiate pentru mărcile premium Felix, Gourmet și Purina ONE. Cafeaua a înregistrat o creștere de o singură cifră, cu focus pe NESCAFÉ. În septembrie, Zona a lansat capsulele de hârtie NESCAFÉ Dolce Gusto Neo în Franța și Elveția.

Dulciurile au înregistrat o creștere de o singură cifră, cu câștiguri continue de cotă de piață pentru KitKat. Nestlé Professional a înregistrat o creștere de două cifre, condusă de băuturi. Categoria de Nutriție pentru sugari și copii de vârstă mică a înregistrat o creștere de o singură cifră, bazată pe formulele premium, în special NAN. Categoria de produse alimentare a înregistrat o creștere de o singură cifră, cu dezvoltări robuste ale vânzărilor pentru Maggi. În al treilea trimestru, tranzacția pentru crearea unui joint-venture pentru pizza congelată în Europa a fost finalizată.

Rezultatele financiare Nestlé România

„Nestlé România a încheiat primele nouă luni ale anului cu o creștere organică de 19%, creștere provenită de la toate cele 10 categorii. Am continuat implicarea în comunitate prin proiectele de responsabilitate socială și prin donații către Banca pentru Alimente, care s-au ridicat la 43 de tone de alimente în valoare de 121.723 de Euro. În această perioadă, ne-am menținut între preferințele românilor, lucru pentru care le mulțumim tuturor consumatorilor noștri. Creșterea din aceste luni se datorează echipei Nestlé România, o echipă de oameni bine pregătiți profesional, pasionați de munca lor și foarte dedicați, precum și portofoliului de produse fabricate la cele mai înalte standarde de calitate, în baza unei experiențe de peste 150 de ani”, declară Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.

Business as a force for good: Crearea de oportunități economice pentru tinerii din întreaga lume

Nestlé sărbătorește aniversarea de zece ani a programului Nestlé Needs YOUth. Compania a lansat această inițiativă într-un moment în care șomajul în rândul tinerilor din Europa era la un nivel record. Scopul a fost de a ajuta tinerii de pe întreg continentul să-și îmbunătățească șansele de angajare și să obțină un loc de muncă. De atunci, programul s-a extins la nivel global. Nestlé ajută tinerii să devină mai angajabili prin oferirea de stagii de practică și ucenicie.

Numai anul trecut, compania a oferit aproape 11.500 de astfel de oportunități. Nestlé oferă, de asemenea, training online, îndrumare în carieră, mentorat și oportunități de networking. Peste un milion de persoane au participat la evenimente digitale în 2022. În timp ce mulți stagiari și ucenici obțin o poziție permanentă în cadrul Nestlé, scopul programului este de
a-i dota cu abilitățile necesare pentru a-și asigura un loc de muncă oriunde.

Angajabilitatea

Angajabilitatea rămâne un pilon important al programului și în prezent, dar Nestlé l-a extins și pentru a include două dimensiuni suplimentare: agripreneurship și antreprenoriat. Sprijinirea tinerilor fermieri și antreprenori din întreaga lume este în concordanță cu obiectivele companiei de a promova agricultura regenerativă și de a dezvolta produse și servicii inovatoare.

Întrucât media vârstei fermierilor este acum de peste 50 de ani în multe părți ale lumii, Nestlé depune eforturi pentru a face agricultura mai atractivă pentru tineri. Încurajarea lor în a urma o carieră în agricultură reprezintă o oportunitate de a promova metodele de agricultură regenerativă, care sunt cheia pentru a contribui la soluționarea schimbărilor climatice. Prin programul Agripreneurship al Nestlé, tinerii fermieri învață cum să-și conducă fermele ca afaceri din care să poată trăi decent. Nestlé le oferă acces la cursuri de formare care includ subiecte precum agricultura regenerativă, sănătatea solului și bunăstarea animalelor. În 2022, peste 5.000 de tineri fermieri au participat la program.

Susținerea tinerilor

Prin intermediul Nestlé Youth Entrepreneurship Platform, compania îi ajută pe tineri să învețe, să dezvolte noi abilități, să testeze idei și să transforme concepte în proiecte de afaceri viabile. Platforma îi conectează cu persoane cu aceleași interese și le oferă acces la experți, echipamente și laboratoare de cercetare și dezvoltare. Astfel, Nestlé sprijină tinerii inovatori care au idei în concordanță cu prioritățile companiei, fie că acestea sunt legate de agricultura regenerativă, produse pe bază de plante, soluții de ambalare durabile sau nutriție.

Nestlé se străduiește să extindă acest lucru pentru a avea un impact mai mare. De aceea, a înființat Global Alliance for YOUth și a adunat împreună alte 24 de companii cu aceleași viziuni care oferă, de asemenea, training și primele oportunități de angajare tinerilor. De asemenea, s-a asociat cu UNESCO pentru a ajuta tinerii din America Latină să aibă un impact social pozitiv în comunitățile lor și caută în mod constant noi oportunități de a sprijini mai mulți tineri din întreaga lume.

 Nestlé

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, iar cei peste 300.000 de angajați sunt dedicați scopului Nestlé de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness.

Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *