Nestlé sărbătorește 90 de ani de prezență pe piața din Brazilia

Nestlé sărbătorește nouă decenii de existență pe piața braziliană printr-o campanie de publicitate muzicală. Coloana sonoră a campaniei o reprezintă cântecul „Emoções” (Emoții) al artistului Roberto Carlos, care subliniază mesajul campaniei aniversare: „Nestlé. 90 de ani de emoții. 90 de ani de Brazilia”, precum și puternica legătură pe care o au brazilienii cu brand-ul Nestlé. Potrivit lui Izael Sinem Junior, Director Executiv Nestlé în Brazilia, produsele companiei se regăsesc în 98% din locuințele brazilienilor.

Nestlé Brazilia – care numără peste 20.000 de angajați – a deschis prima fabrică în anul 1921 în oraşul Araras din statul São Paulo, pentru a produce laptele condensat Milkmaid. Ulterior, acesta a devenit cunoscut milioanelor de consumatori sub denumirea braziliană de „Leite Moça.”

Printr-o prezenţă solidă de peste 90 de ani în ţarile din America de Sud, compania Nestlé Brazilia oferă în azi sute de branduri renumite, inclusiv Ninho, Maggi și Nescafé.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,836 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Nestlé sărbătorește 90 de ani de prezență pe piața din Brazilia
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: