Nestlé sărbătorește nouă decenii de existență pe piața braziliană printr-o campanie de publicitate muzicală. Coloana sonoră a campaniei o reprezintă cântecul „Emoções” (Emoții) al artistului Roberto Carlos, care subliniază mesajul campaniei aniversare: „Nestlé. 90 de ani de emoții. 90 de ani de Brazilia”, precum și puternica legătură pe care o au brazilienii cu brand-ul Nestlé. Potrivit lui Izael Sinem Junior, Director Executiv Nestlé în Brazilia, produsele companiei se regăsesc în 98% din locuințele brazilienilor.
Nestlé Brazilia – care numără peste 20.000 de angajați – a deschis prima fabrică în anul 1921 în oraşul Araras din statul São Paulo, pentru a produce laptele condensat Milkmaid. Ulterior, acesta a devenit cunoscut milioanelor de consumatori sub denumirea braziliană de „Leite Moça.”
Printr-o prezenţă solidă de peste 90 de ani în ţarile din America de Sud, compania Nestlé Brazilia oferă în azi sute de branduri renumite, inclusiv Ninho, Maggi și Nescafé.