Nestlé sărbătorește 90 de ani de prezență pe piața din Brazilia

Nestlé sărbătorește nouă decenii de existență pe piața braziliană printr-o campanie de publicitate muzicală. Coloana sonoră a campaniei o reprezintă cântecul „Emoções” (Emoții) al artistului Roberto Carlos, care subliniază mesajul campaniei aniversare: „Nestlé. 90 de ani de emoții. 90 de ani de Brazilia”, precum și puternica legătură pe care o au brazilienii cu brand-ul Nestlé. Potrivit lui Izael Sinem Junior, Director Executiv Nestlé în Brazilia, produsele companiei se regăsesc în 98% din locuințele brazilienilor.

Nestlé Brazilia – care numără peste 20.000 de angajați – a deschis prima fabrică în anul 1921 în oraşul Araras din statul São Paulo, pentru a produce laptele condensat Milkmaid. Ulterior, acesta a devenit cunoscut milioanelor de consumatori sub denumirea braziliană de „Leite Moça.”

Printr-o prezenţă solidă de peste 90 de ani în ţarile din America de Sud, compania Nestlé Brazilia oferă în azi sute de branduri renumite, inclusiv Ninho, Maggi și Nescafé.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *