Nestle a încheiat un acord cu Starbucks în valoare de 7,15 miliarde de dolari

Nestle va cumpăra de la Starbucks dreptul de a vinde produsele cafenelei pe piața mondială pentru suma de 7,15 miliarde de dolari, făcând o alianță globală pentru a revigora piața cafelei, conform Reuters.com.

nestleAcordul pentru afacerea în valoare de 2 miliarde de dolari va consolida poziția Nestle drept cea mai mare companie de cafea din lume și care încearcă să își mențină locul pe o piață în continuă schimbare.

Starbucks a declarat că va accelera achiziționarea de acțiuni, iar tranzacția urmează să aducă creșteri ale valorilor acțiunilor până în 2021. În schimb, Nestle mizează ca vânzarea de pachete de cafea și băuturi de la Starbucks să aducă câștiguri semnificative până în 2019. Această tranzacție nu va implica nicio cafenea Starbucks.

Foto: Nestle.com

Această alianță globală de branduri de cafea va oferi experiența Starbucks milioanelor de case din întreaga lume prin intermediul reputației Nestle”, a declarat Kevin Johnson, CEO Starbucks.

Starbucks a declarat că se așteaptă să returneze aproximativ 20 de miliarde de dolari în numerar, sub forma cumpărărilor de acțiuni și dividende în decursul anului fiscal 2020.

Nestlé

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și de băuturi din lume. Este prezentă în 191 de țări, iar cei 328.000 de angajați sunt inspiraţi de scopul companiei: de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la un viitor mai sănătos. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie. Portofoliul nostru de peste 2.000 de branduri cuprinde atât mărci de renume global, ca Nescafé sau Nespresso, cât şi produse locale cum ar fi JOE. Performanța companiei este generată de strategia noastră de Nutriție, Sănătate și Wellness. Sediul central al companiei Nestlé se află în orașul elvețian Vevey, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Brandul a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestlé. Portofoliul Nestlé România cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (NESCAFÉ 3în1, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Brasero, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), divizia de soluții „out of home” (Nestlé Professional), batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina).

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Nestle a încheiat un acord cu Starbucks în valoare de 7,15 miliarde de dolari
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: