Romania’s Next Big Vlogger, competiția lansată de Coca-Cola România, și-a ales câștigătorul

Dana Bacinschi, din echipa Mikey Hash, este următorul mare vlogger al României, anunțat la Gala Next Big Vlogger, în urma competiției Romanias Next Big Vlogger, lansată în luna martie de Coca-Cola.

Next Big VloggerÎn competiție s-au înscris mii de tineri din toată țara, iar 14 dintre ei au intrat într-un bootcamp de 3 zile unde au fost instruiți de vloggeri cu experiență iar în finală au ajuns 7 concurenți. Next Big Vlogger este o inițiativă unică în România și prima competiție de o asemenea amploare pentru creatorii de conținut video din online.

La Coca-Cola, ne place să inovăm, să ne surprindem mereu consumatorii. Vloggerii sunt vocea noii generații, conectată la toate trendurile noi, o generație care se exprimă fresh, creativ și fără complexe. Îi sprijinim să aibă o voce cât mai puternică, să fie vizibili și să primească aprecierea pe care o merită. Ne bucură că am creat în jurul competiției Next Big Vlogger o comunitate energică și dornică de entertainment de calitate.”, a declarat Andreea Drăgan, Senior Brand Manager The Coca-Cola Company CEE.

Coca-Cola a făcut un lucru extraordinar. Concursul acesta ne validează pe noi, vloggerii, ca entertaineri și ca repere pentru tinerii din România. Asta ne va responsabiliza și ne va ajuta să evoluăm, pe noi și pe întreaga comunitate online de la noi.”, a spus Mihai Holhoş sau Mikey Hash, cel care i-a fost mentor câștigătoarei Next Big Vlogger.

Pe lângă un start spectaculos în ”cariera” de vlogger, Dana Bacinschi a câștigat un contract de vlogging cu Coca-Cola pentru un an, ocazia de a apărea pe dozele de Coca-Cola și echipamentul care să-i asigure clipuri demne de viralizare: o cameră video compactă și un trepied.

Next Big Vlogger a fost o super experiență, care ne-a oferit șanse unice tuturor celor care am participat: să fim antrenați de cei mai buni, să rezolvăm provocări care ne-au ajutat să devenim mai performanți, să ne facem prieteni care au aceeași pasiune. A fost o adevărată școală în domeniu, dar cu multă, multă distracție”, a spus câștigătoarea competiției.

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,880 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Romania’s Next Big Vlogger, competiția lansată de Coca-Cola România, și-a ales câștigătorul

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: