Începând cu luna ianuarie 2017, Nicoleta Eftimiu este noul Director de Marketing Coca-Cola, fiind la conducerea operațiunilor din România și Moldova.
Aceasta este cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. În plus, este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni.
Nicoleta Eftimiu este un manager-cheie în cadrul Sistemului, un profesionist dedicat inovației, ideii de a face lucrurile mereu altfel, care se ghidează după principiul că succesul vine în echipă, punând accent pe oameni și pe crearea unui mediu favorabil dezvoltării. Astfel, în noua poziție vine cu o viziune strategică asupra companiei pe care o va coordona:
În noua funcție, Nicoleta Eftimiu vine cu un un bagaj solid de cunoștințe pentru companie, cumulat de-a lungul celor 19 ani în care a lucrat direct sau indirect pentru Coca-Cola. Și-a început parcursul profesional în agenție, în poziția de Account Director pentru brand-ul Coca-Cola, iar apoi s-a alăturat echipei Coca-Cola Hellenic Bottling Company România în poziția de Category Manager Stills and New Business. Această poziție i-a permis să acumuleze cunoștințe pe partea de distribuție și de comercializare directă.
Apoi, următorul său pas în carieră a fost făcut către Coca-Cola România, unde a ocupat funcții atât locale, cât și regionale – de la Brand Manager și până la Marketing Director. Sub conducerea Nicoletei Eftimiu, echipa Coca-Cola România a inițiat campanii de succes, cu rezultate eficiente la nivel de business și concepte inovatoare care au fost recunoscute în festivaluri de publicitate internaționale, România devenind exemplu de best-practice pentru țările din Europa Centrală și de Sud-Est.
Anterior, această funcție a fost ocupată de Petre Șandru care, începând cu anul acesta, a dat curs unei noi provocări profesionale și a devenit Country Manager Coca-Cola Irlanda.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
