NIVEA va investi 20 de milioane de euro în proiecte menite să susțină atingerea umană

NIVEA a realizat un studiu despre atingerea umană înainte și în timpul pandemiei COVID-19, iar rezultatele acestuia dezvăluie faptul că oamenii simt tot mai mult lipsa atingerii fizice și se confruntă cu singurătatea. Aproape jumătate dintre respondenți au spus că izolarea a cauzat o stare de singurătate accentuată. Prin urmare, NIVEA lansează campania Care for Human Touch prin care vrea să expună beneficiile atingerii umane și să ne inspire să oferim afecțiune celor dragi, de îndată ce circumstanțele o vor permite.

niveaPrin intermediul acestei inițiative, 20 de milioane de euro vor fi investiți în proiecte menite  să susțină atingerea umană, ajungând la 150.000 de  oameni, printre care bebelușii născuți prematur, cei cu deficiențe de vedere sau  vârstnicii ce suferă de demență.

Stiați că …

  • 1 din 2 oameni nu trăiește atingerea umană în fiecare zi?
  • 6 din 10 oameni simt lipsa atingerii umane și își propun să recupereze după ce se va termina pandemia?
  • 3 din 4 oameni și-au dat seama cât de importantă este atingerea umană pentru sănătatea lor?
  • 9 din 10 oameni se simt singuri atunci când nu au parte de contact fizic uman?
  • 1 din 2 oameni declară că izolarea i-a făcut să se simtă mai singuri ca niciodată?
  • 9 din 10 oameni spun că lipsa atingerii umane îi face să se simtă mai singuri, chiar dacă au mai multe contacte pe rețelele de socializare?

Majoritatea oamenilor din întreaga lume a acceptat distanțarea socială și și-a adaptat comportamentul la noua normalitate. Sondajul arată că oamenii au renunțat la atingerea fizică în timpul pandemiei și ca urmare au cunoscut mai mult ca oricând sentimentul de singurătate.

75% dintre persoanele chestionate au declarat că izolarea le-a făcut să realizeze cât de importantă este atingerea fizică pentru sănătate. Mai mult de o treime din oameni se așteaptă la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiați) să crească după pandemie, în timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunoștințe mai îndepărtate să scadă pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.

Inițiativa #CareForHumanTouch a NIVEA

Cu noua sa inițiativă #CareForHumanTouch, NIVEA susține proiecte care să îmbunătățească calitatea vieții pentru persoanele cu risc de singurătate, cum ar fi bebelușii născuți prematur, persoanele cu deficiențe de vedere și persoanele în vârstă cu demență. De asemenea, brandul își propune ca mesajul acestei campanii și conștientizarea beneficiilor atingerii umane să ajungă la 100 de milioane de persoane până în 2025.

Campania NIVEA va debuta cu un film documentar care prezintă povestea adevărată a unor surori gemene din Hamburg, născute prematur și modul în care viața uneia dintre ele a fost salvată în incubator prin atingerea surorii sale.

Beiersdorf AG

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1  în îngrijirea  pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *