Noile ambalaje Ferrero, inspirate din tricolorul italian

Pregătirile pentru a celebra aniversarea a 150 de ani de la unificarea Italiei sunt în plină desfăşurare. Un program îmbăgăţit cu evenimente culturale, muzicale şi sportive va demara pe 17 martie, ziua care a fost proclamată sărbătoare naţională în acest an în Italia.

Pentru a sărbători 150 de ani de la înfăptuirea Italiei moderne, celebra companie Ferrero a creat noi ambalaje pentru câteva dintre produsele sale – Nutella, Tic Tac, Estathè, Kinder Pan e Cioc, Kinder Brioss, Kinder Délice, Fiesta – inspirate din tricolor. Noile ambalaje, eliberate în ediţii limitate, vor fi distribuite în anumite perioade, din martie până în noiembrie. Tic Tac va fi disponibil la vânzare într-un sortiment alb, verde şi roşu, borcanele de Nutella vor fi decorate cu modele inspirate din istoria, designul, arta şi peisajele italiene. Ambalajele de snacksuri [dulciuri, chipsuri] vor beneficia de imagini ale unor personalităţi de vază ale Unirii Italiei sau ale unor episoade din istoria naţională, conform unei abordări creative şi educaţionale elaborate pentru a atrage atenţia copiilor.

În afara Romei, Torino, care a fost prima capitală a Italiei unificate, va juca de asemenea un rol important în timpul festivităţilor. Colaborând cu Comitetul Italia 150, Ferrero va fi reprezentat de către Nutella la „Fare gli Italiani”, o mare expoziţie care se află în curs de amenajare la Officine Grandi Riparazioni.

Expoziţia va povesti istoria Italiei, de la unificarea naţională până în prezent, prin intermediul materialelor care înfăţişează amplasamente, date, personalităţi, motive, evenimente şi produse emblematice care au contribuit la „formarea Italienilor ca popor”. Ţinând cont de procesul de învăţare extensiv privind calitatea şi proprietăţile materiilor prime ale Piemontului. Ferrero va contribui la realizarea unei livezi de aluni în „Grădina regală de legume” a Palatului Regal de la Venaria, precum şi la promovarea iniţiativelor educaţionale asociate cu aceasta.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,839 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Noile ambalaje Ferrero, inspirate din tricolorul italian
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: