Noua campanie Activia – provocări personalizate în retail

Sub sloganul ,,Fă-ţi cadou starea de bine!”, brandul Activia revine cu o nouă campanie integrată de comunicare: consumă Activia zilnic, timp de 14 zile şi, dacă nu ești mulțumită primeşti banii înapoi.

Provocarea Activia-instore2În cadrul campaniei, Activia lansează provocări personalizate pentru consumatoarele din magazinele de retail, în funcţie de comportamentul lor de consum.

În unele hipermarketuri din ţară ,,Activia se cântăreşte în premii”: consumatoarele pot câştiga premii în funcţie de cantitatea de iaurt Activia cumpărată. În altele, dimineţile consumatoarelor se transformă în ,,orele alegerilor sănătoase”: fiecare persoană care cumpără Activia va primi discount de 10% la întreaga tranzacţie. În supermarketuri, Activia încurajează alegerile sănătoase şi invită consumatoarele să includă în coşul de cumpărături fructe şi legume.

Dacă acceptă provocarea, vor primi 10% discount la iaurturile Activia. De asemenea, toate iaurturile Activia din magazinele din ţară vor avea ambalaje cu mesaje prin care consumatoarele sunt încurajate să îşi ofere cadou starea de bine şi să accepte provocarea Activia.

,,În 2016 venim cu experienţe variate şi personalizate, atât în mediul online cât şi în offline. Am căutat să creăm interacţiune directă între consumatore şi produse prin mecanisme diverse. În unele hipermarketuri unde găsim cumpărători atraşi de experienţe directe cu brandul, venim cu mecanisme adecvate pentru a crea această experienţă. Asociem Activia cu fructe şi legume în alte magazine, motivând cumpărătorul să aleagă o alimentaţie echilibrată, mai ales că iaurtul este pe locul doi în ierarhia alimentelor, din perspectiva raportului de nutrienţi esenţiali versus aportul caloric, după fructe şi legume.

Activia este cel mai consumat iaurt probiotic din lume* şi, de 28 de ani, pune sănătatea digestivă pe lista de priorităţi a consumatoarelor şi specialiştilor din toată lumea, recomandând alegerea unui stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată, mişcare şi gândire pozitivă” declară Roxana Tisăianu, Director Comercial Danone România.

Pe pagina de Facebook Activia consumatoarele sunt invitate să se înscrie alături de un prieten în aplicaţia ,,Fă-ţi cadou starea de bine”, pe baza unui bon fiscal care să includă minimum un iaurt Activia. Astfel pot câştiga premii zilnice, săptămânale sau marele premiu: un voucher de călătorie în valoare de 6.000 ron pentru a se bucura starea de bine oriunde în lume.

Starea de bine se reflectă şi pe noua platformă www.activia.ro construită special pentru a aduce femeilor inspiraţie în fiecare zi, sfaturi utile pentru un stil de viaţă echilibrat, reţete uşor de realizat, opinii şi articole care să le facă să zâmbească şi să aibă zilnic o stare de bine.

Campania „Provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi” se derulează în perioada 5 ianuarie – 29 februarie 2015 şi este susținută prin spot TV, activări in-store, concursuri online, promoții de produs și printr-un mix de acțiuni de relații publice. În urma unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia ca parte a unei alimentații echilibrate.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Promovare » Campanii » Noua campanie Activia – provocări personalizate în retail

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: