URSUS a lansat chiar de 1 decembrie cea mai importantă şi mai spectaculoasă campanie tematică a brandului. Campania contine un nou spot, prima reclamă 3D de pe Facebook a unui produs românesc şi o aplicaţie unică pe Facebook, trei superlative aduse de URSUS.
Noua campanie tematică a venit şi cu două surprize pentru cei peste 129,000 de fani URSUS de pe Facebook: prima reclamă 3D a unui brand românesc şi o aplicaţie specială, dedicată zilei de 1 decembrie. Timp de o zi întreagă, peste 8,000 de prieteni ai mărcii URSUS au putut ciocni o bere virtuală in „Piata Ursus”. (https://www.facebook.com/UrsusRomania)
URSUS îşi doreşte să ofere cea mai bună bere premium din România.
URSUS Premium oferă o experienţă intensă, datorită unei formule unice, cu 100% malţ şi 2 tipuri de hamei. URSUS Black are la rândul lui o formulă aparte, cu 3 tipuri de malţ: unul pentru gust, unul pentru culoare şi unul pentru aromă. URSUS Fără Alcool oferă un gust de bere adevărată, mulţumită unei reţete unice, patentată european.
„Pentru această campanie am plecat de la ADN-ul URSUS, o marcă mândră de originea ei românească şi care priveşte permanent în viitor. Totodată, parte din ADN-ul nostru este şi misiunea noastră, aceea de a promova valorile româneşti de azi şi de mâine, care ne definesc şi ne desăvârşesc. Această misiune se regăseşte în toate campaniile noastre importante. Fie că este vorba de sponsorizarea TIFF, în care susţinem Cinematograful românesc, sau de URSUS Evolution, campania ce susţine noul val de muzicieni români, ori de noua campanie tematică, care îşi doreşte să promoveze motivele de mândrie naţională, toate acestea au pornit din dorinţa noastră de a construi ceea ce putem denumi „România Progresivă”. Ne bucurăm că în acest moment, tot mai multe mărci româneşti au ales să adere la un astfel de discurs” declară Mihai Bonca, Senior Brand Manager URSUS.