Cele mai îndrăgite brand-uri de dulciuri din lume vor forma o nouă companie la nivel global

Yildiz Holding, cea mai mare companie de produse alimentare din regiunea Europei Centrale și de Est, Orientului Mijlociu și Africii, a reunit companiile sale de bază, producătoare de biscuiți, ciocolată și dulciuri, Godiva Chocolatier, United Biscuits, Ulker şi DeMet’s Candy Company, pentru a forma o nouă companie de nivel mondial, „pladis”.

Emin Birsel, Managing Director pladis, Regiunea Europa„Europa reprezintă o parte importantă a moștenirii noastre, precum și a viitorului nostru, acum când începem noul nostru drum împreună ca pladis. Sunt încântat de oportunitatea de a continua să creștem ca parte a acestei noi familii, alături de clienții și colegii noștri din Europa și de oamenii care iubesc produsele noastre, pretutindeni”, a subliniat Emin Birsel, Managing Director pladis, Regiunea Europa.

Noua entitate reunește brand-uri recunoscute pe plan internaţional precum Godiva, brand de ciocolată premium, lider la nivel mondial, McVitie‘s, brand lider de biscuiți cu tradiţie în Marea Britanie și Europa, și Ulker, brand lider în domeniul biscuiților și dulciurilor în Turcia și Orientul Mijlociu. Împreună, acestea formează un business în valoare de 5,2 miliarde de dolari, poziționând pladis ca lider mondial în categoria sa.

Cu prilejul lansării, Murat Ulker, preşedinte al Yildiz Holding, a declarat: „Înfiinţarea pladis este primul pas spre realizarea strategiei pe termen lung a Yildiz Holding. Noi aducem împreună unele dintre cele mai iubite brand-uri din lume și combinăm cei 350 de ani de experiență ai lor pentru a forma o nouă companie de familie. Vom fi lider global pe segmentul de biscuiți și produse dulci și vom aduce mușcături de fericire’ în fiecare colț al lumii.

Cu 36 de fabrici în 13 țări, grupul pladis va avea 26.000 de angajaţi și va fi condus de o echipă de management de nivel superior formată din Cem Karakas, CEO, și Ali Ulker, Vicepreședinte, care se va concentra pe inovație și calitate. Compania va opera la nivel regional, fiecare regiune fiind responsabilă pentru activitățile de producție și comerciale ale întregului portofoliu de brand-uri pladis.

„Avem importante ambiții de creștere pentru pladis, cu scopul de a depăşi anual standardul categoriei. Acest lucru este susținut de poziția noastră de capital și puterea noastră de producţie, fiind una dintre cele două companii din lume care produc o astfel de gamă largă de biscuiți și dulciuri. Ca o singură familie la nivel mondial, putem fi mai agili, ceea ce ne permite să inovăm în jurul produselor noastre și să dezvoltăm mai multe sinergii de brand – fapt de care afacerea noastră beneficiază deja”, a comentat Cem Karakas, CEO pladis.

Numită după constelația „Pleiade”, un grup de șapte stele vizibile de oriunde de pe pământ, pladis se alătură grupului de elită al companiilor din cadrul Yildiz Holding, fiecare având la bază valorile și convingerile familiei Ulker, care sunt traduse în prezent prin angajamentul companiei faţă de oamenii săi, partenerii săi și comunitățile sale. Pe plan intern, acest lucru este realizat prin G0AL 21, care este ”super-obiectivul” pladis. Această inițiativă reprezintă o foaie de parcurs care ajută forța de muncă la nivel mondial să se alinieze în jurul ideii centrale de a „promite fericire lumii cu fiecare muşcatură” și să realizeze obiectivele ambițioase ale acestei noi entități globale.

Despre pladis

image004pladis este o companie globală de biscuiți și dulciuri, cu operaţiuni în 120 de ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia și cele două Americi. Cu venituri anuale de 5,2 miliarde de dolari, pladis deţine 36 de fabrici în 13 ţări şi are 26,000 de angajaţi. Compania este deținută de Yildiz Holding, cea mai mare companie de produse alimentare din regiunea Europei Centrale și de Est, Orientului Mijlociu și Africii, și combină trei secole de expertiză în domeniul biscuitilor si dulciurilor prin reunirea brand-urilor sale iconice Godiva, McVitie’s și Ulker.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *