Noua gamă de produse lactate Mizo Milk Shake, în ambalaj ”on the go”, dă un restart în segmentul lapte cu arome

Noua gamă de produse lactate Mizo Milk Shake, în ambalaj ”on the go”, a completat anul trecut gama Mizo Coffee Selection, aparținând companiei Sole Mizo Romania, în contextul în care consumatorii manifestă o preferință în creștere față de laptele cu arome. Acesta este gustos, hrănitor și ambalat în mod convenabil, devenind, din ce în ce mai mult, o alternativă pentru alte tipuri de băuturi.

Mizo Milk Shake

Gama de produse lactate Mizo Milk Shake, disponibilă în 4 arome diferite – ciocolată albă cu căpșuni, ciocolată trio, vanilie și caramel sărat – cu o textură cremoasă, într-un ambalaj modern, de tip “on the go”, la 315 ml, răspunde, astfel, mai multor tipuri de nevoi legate de alimentație și stil de viață.

Ușor de transportat și mereu la îndemână, Mizo Milk Shake este gustarea delicioasă sau pauza de relaxare dintr-o zi agitată.

Gama Mizo Milk Shake se adresează consumatorilor din toate categoriile de vârstă și vine în completarea gamei Mizo Coffee Selection, aparținând companiei Sole Mizo Romania. Produsele din gama Mizo Coffee Selection sunt specialități de cafea, în ambalaje de tip “on the go”, preparate din cafea 100% Arabica, cu lapte Mizo adăugat.

Linia de producție e o investiție nouă, Tetra Pack Prisma, iar tehnologia UHT.

Mizo Milk Shake

Gama Mizo Milk Shake a fost lansată în 2019, completând astfel portofoliul companiei Sole Mizo și regăsindu-se în toate canalele de distribuție: Traditional Trade, Horeca, modern trade, unde procesul de listare continuă. În modern trade, compania desfășoară acțiuni de promovare in-store, cu standuri și sampling.

Contact: 

Mihai Dumitrache
Regional Sales Manager
email: Mihai.Dumitrache@solemizo.ro
telefon: 0754 020 574
www.solemizo.ro

Sole Mizo Romania

Sole Mizo Romania a fost înființată în data de 23 octombrie 2008 și este firma fiică a Sole Mizo Zrt Ungaria, cel mai mare procesator de lactate din Ungaria, parte din grupul Bonafarm. Cu două centre logistice în Timișoara și București, produsele companiei sunt distribuite la nivel național în toate orașele importante ale țării.

Sole Mizo Romania este o companie specializată în distribuția de produse alimentare, activând în 3 mari categorii de produse: lactate, mezeluri și carne de porc.Compania a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 39,5 milioane de euro.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Noua gamă de produse lactate Mizo Milk Shake, în ambalaj ”on the go”, dă un restart în segmentul lapte cu arome

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: