Noul ambalaj Vegeta adoptă un stil modern

Vegeta, brandul cu o tradiție de peste 55 de ani, își schimbă ambalajul pentru un aspect mai modern și mai multă inspirație și creativitate în bucătărie, păstrând rețeta tradițională a momentelor cu gust.

Vegeta in cifrePrin noul ambalaj, Vegeta își propune să aducă o abordare care să țină pasul cu evoluția preferințelor consumatorilor, dar în același timp să păstreze elementele vizuale prin care aceștia asociază brandul Vegeta cu tradiția, calitatea, gustul și familiaritatea.

Vegeta, brandul ce a creat o nouă categorie pe piața bazelor pentru mâncăruri devenind denumirea generală pentru această categorie, produce anual 23.000 de tone de produs Vegeta, ce se transformă în peste 2 miliarde de porții de mâncare pe mesele consumatorilor. Experiențele de gătit oferite sunt esențiale pentru brandul Vegeta, iar noul design al ambalajului Vegeta vine după o analiză atentă a consumatorilor și preferințelor acestora. Brandul își îmbogățește continuu cunoștințele despre toate bucătăriile lumii, adaptându-se prin experiență și expertiză cerințelor specifice fiecărei piețe.

Pornind de la atributele definitorii pentru brand, design-ul pachetului Vegeta legume reinterpretează elementele cheie într-o nouă abordare. Imaginea bucătarului simbol pentru Vegeta este astfel stilizată alături de cea a legumelor din rețeta Vegeta, prinzând mai mult contur și culoare.

Noul ambalaj Vegeta introduce elemente vizuale, de la eticheta originalității din anul 1959, până la repoziționarea logo-ului Podravka lângă Vegeta pentru a crea o sinergie,  elemente ce transmit valorile de bază ale brandului: bogăția gustului, inspirație, creativitate și gustul excelent. Întregul design este completat de albastrul intens și vibrant asociat cu brandul Vegeta în percepția tuturor consumatorilor, noul ambalaj dorind să inspire și să încurajeze consumatorii să înceapă noi povești culinare.

„Vegeta încurajează consumatorii să încerce rețete și modalități noi de preparare pe care să le împărtășească cu ceilalți și de aceea ne-am dorit să oferim mai multă creativitate în bucătărie, alături de experiența unui gust superior ce inspiră la preparea unor mâncăruri deosebite.  Odată cu modificarea design-ului ambalajului Vegeta legume, ne dorim să oferim un aer mult mai modern, proaspăt și natural unui produs care a făcut tradiție. Încercăm să ținem pasul cu generația tânără și să ne adaptăm cerințelor pieței și, de aceea, noul ambalaj Vegeta își propune să fie atractiv și inspirațional prin elemente premium”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România.

Vegeta legume în noul design de pachet este disponibil pe piața din România din luna octombrie în varianta de 500g, urmând ca treptat schimbarea să se producă și pentru ambalajele Vegeta de 125g, 250g și 1 kg.

Noul ambalaj a fost dezvoltat pentru a întâmpina așteptările pe care consumatorii le au de la produsele Vegeta, calitatea garantată de experiență, atât din punct de vedere al gustului, cât și al design-ului.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,856 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Noul ambalaj Vegeta adoptă un stil modern

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: