Numai 43% dintre români obișnuiesc să ia micul dejun zilnic sau aproape zilnic

Tetra Pak, lider în industria procesării şi ambalării alimentelor, a lansat cea de-a treia ediție a campaniei „Da, lapte!”, cu susținerea celor mai importante companii din industria laptelui din România. Campania își propune să contribuie la creșterea nivelului de informare a consumatorilor despre alimentația echilibrată și beneficiile consumului de lapte.

Micul dejun-1„Studiile ne arată că, din păcate, doar 43% dintre consumatorii din mediul urban iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, pe lângă faptul că România continuă să fie pe unul dintre ultimele locuri din Europa la consumul de lapte ambalat. În această ediție a campaniei “Da, lapte!” alături de specialiști în nutriție și psihologie, consumatori și pasionați de gastronomie vorbim despre alegeri alimentare, plăceri culinare, despre cum să ne asigurăm starea de bine și să ne bucurăm din plin de fiecare zi. Punem accentul în continuare pe alegerile care contribuie la starea noastră de sănătate, vorbim despre importanța micului dejun și a gustărilor din timpul zilei, și despre beneficiile nutriționale și emoționale ale laptelui”, declară Cristina Dumitru, Communication Manager SEE, Tetra Pak South East Europe.

Conform unui studiu comandat de Tetra Pak și realizat de 360 insights în rândul consumatorilor urbani, numai 43% dintre români iau micul dejun zilnic sau aproape zilnic, iar dintre aceștia persoanele active au cele mai mici procente (38% dintre cei de 18-24 de ani și 39% dintre cei de 25-34 de ani); în schimb, procentele cresc în rândul consumatorilor maturi și vârstnici (53% dintre cei de 45-54 de ani, 72% dintre cei de 55-64 de ani). Obiceiul de a lua micul dejun nu este influențat de existența unui copil în familie, deoarece doar 50% dintre cei care iau micul dejun frecvent (zilnic sau aproape zilnic) au copii.

Laptele este un aliment complet, care hidratează și hrănește în același timp deoarece conține 87% apă, proteine (3-3,5%), glucide (4-5%) și lipide (3,5-4,5%), plus toate mineralele (calciu, fosfor, magneziu, potasiu, zinc, iod, fier, crom) și bacterii lactice care asigură buna funcționare a organismului și creșterea imunității. Asigură un raport optim de calciu, fosfor și proteine, atât de necesare pentru creșterea și buna funcționare a sistemului osos și muscular.

Alături de legume, fructe, cereale, carne și ouă, laptele este un element de bază în cadrul unei alimentații sănătoase deoarece, datorită nutrienților săi, laptele contribuie la menținerea și îmbunătățirea stării de sănătate dacă este consumat în fiecare zi.

Campania se va derula în perioada noiembrie 2013 – ianuarie 2014 și este susținută de principalele companii și mărci din industria laptelui din România precum Danone, LaDorna, Napolact, Olympus, Zuzu, care folosesc tehnologia de procesare și ambalare la cutii de carton Tetra Pak.

Mai multe informații sunt disponibile pe www.dalapte.ro și pagina de Facebook.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

În perioada noiembrie – decembrie 2013, campaniile de publicitate de pe site-ul retail-FMCG.ro au discounturi semnificativeDacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Numai 43% dintre români obișnuiesc să ia micul dejun zilnic sau aproape zilnic
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: