O campanie outdoor în premieră și un nou slogan pentru Beck’s

De la sfârşitul lunii februarie, câteva milioane de români, din şapte oraşe importante ale ţării, pot vedea numele Beck’s alăturat unor fotografii ce surprind imagini din ţara noastră. Campania marchează în România schimbarea sloganului berii germane nr 1 in lume.

Noul slogan Beck’s, Just Part of The Story exprimă foarte bine spiritul celei mai cunoscute beri germane din lume. Inovatoare, neconvenţională, constantă în calitate, orice atribut alăturat Beck’s este doar parte din poveste. Restul rămâne de descoperit în fiecare moment alături de Beck’s, berea germană numărul 1 în lume.

Noua campanie outdoor este o premieră pentru Beck’s. Pentru prima dată, marca Beck’s se află într-un cadrul familiar pentru români. O campanie outdoor de anvergură, în cele mai mari 7 oraşe ale ţării, alătură sloganul şi sticla Beck’s unor imagini din 7 zone geografice diferite. Imaginile, cu grijă alese, sunt recognoscibile şi de impact pentru locuitorii zonei respective, creând o legătură emoţională cu brand-ul de bere german.

Campania se va desfăsura timp de 5 săptămâni şi marchează cu succes noul slogan Beck’s ales la nivel internaţional: Just Part of the Story.

Campania se extinde pe site şi pe pagina oficială de Facebook Beck’s. Aici, în cel mai pur spirit Beck’s, este încurajată inovaţia. Admiratorii Beck’s au posibilitatea de a uploada imagini prin care îşi demonstrează creativitatea şi unicitatea. Cele mai creative imagini vor deveni bannere pe multe site-uri, în cadrul campaniei Beck’s, transformându-l pe câştigător într-un ambasador de onoare Beck’s.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O campanie outdoor în premieră și un nou slogan pentru Beck’s
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. I don’t get it!? Imi plac ad-urile creative dar astea nu-mi spun nimic (in plus).
    Care-i catch-ul cu Sibiul? Dar cu podul de la Grozavesti?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: