O creștere cu 18% a volumului vânzărilor în 2012 pentru Rio Bucovina

Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari producători de apă îmbuteliată din România, a înregistrat în perioada ianuarie-noiembrie 2012 o creştere cu 18% a volumului vânzărilor, de 3 ori mai mare față de ritmul de creștere al pieţei, comparativ cu perioada similară din 2011.

Acest lucru a fost posibil datorită dezvoltării portofoliului de produse și eficientizării distribuției directe și indirecte în toate zonele țării, cât și adaptării la cerințele consumatorilor.

Creșterea în volum a pieței de apă îmbuteliată se datorează în cea mai mare măsură dezvoltării din retailul modern, care rămâne principalul canal de desfacere a produselor.

De asemenea, schimbările climaterice care au condus la prelungirea sezonului călduros, împreună cu creșterea gradului de informare și educare a consumatorilor, din ce în ce mai preocupați de un stil de viață sănătos, au favorizat creșterea pieței de apă îmbuteliată cu cca 6% în perioada ianuarie – noiembrie 2012 față de perioada similară a anului 2011.

Această performanţă a consolidat poziția a treia a companiei Rio Bucovina în topul celor mai mari îmbuteliatori de apă din România. Pe de altă parte, Rio Bucovina şi-a menţinut şi în cea de-a doua parte a anului poziţia de lider la vânzările de apă plată îmbuteliată din Bucureşti, capitala fiind principalul consumator al categoriei.

„La finele lunii noiembrie a anului trecut, Rio Bucovina a ajuns să deţină o cotă de 25,9% din volumul vânzărilor de apă plată îmbuteliată în Bucureşti, în creştere continuă şi constantă din primăvară. Este cea mai mare creştere a companiei din anul 2012, ceea ce ne reconfirmă primul loc în categorie. Acest rezultat se datorează consumatorilor noştri care apreciază în mod special calitățile apei plate Bucovina”, a declarat Razvan Iancău, director general Rio Bucovina.

În luna decembrie a anului trecut, compania a lansat, în premieră în România, un nou produs destinat hidratării şi preparării hranei bebeluşilor, cu un ambalaj ultra igienic special conceput pentru a păstra prospeţimea apei minerale naturale plate Bucovina timp îndelungat, fără a exista pericolul contaminării prin pătrunderea aerului în interior după deschiderea ambalajului.

“Prin tot ceea ce facem, inclusiv prin produsele noastre inovatoare, demonstrăm că Rio Bucovina investește permanent în diversificarea portofoliului de produse și în calitatea acestora pentru a satisface toate exigențele consumatorilor săi, tot mai preocupați de un stil de viață sănătos”, a precizat Razvan Iancău.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,987 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O creștere cu 18% a volumului vânzărilor în 2012 pentru Rio Bucovina
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: