O noua campanie de comunicare Doncafe

Strauss Romania lanseaza la inceputul lunii octombrie o noua campanie de comunicare pentru brandul Doncafe. Pentru a determina o ancorare mai puternica a produsului în mintea consumatorilor, Doncafe mizeaza pe caracteristica definitorie a brandului – gustul bogat şi pe asocierea cu un nume de rezonanta de pe scena teatrului romanesc – Maia Morgenstern.

Noua campanie vine să sublinieze atu-ul principal al Doncafe şi anume bogatia gustului, care se regaseste la nivelul fiecărui produs printr-o pozitionare specifica. Datorita tehnologiei inovative folosite in timpul procesarii si a caracteristicilor noilor ambalaje Doncafe, reusim sa pastram intacte aromele originale ale boabelor de cafea pentru a le permite consumatorilor sa aiba o experienta autentica” a declarat Marius Melesteu, Director General Strauss Romania.

„Am ales sa fiu imaginea Doncafe datorită numitorului comun care ne leaga – pasiunea pentru experiente unice, pentru micile placeri ale vietii. Doncafe este pentru mine o sursa de inspiratie, un refugiu, un moment de relaxare, dar si un prilej de socializare cu membrii familiei sau colegii de scena”, marturiseste Maia Morgenstern.

Noua campanie de comunicare Doncafe are ca mesaj principal „Simte bogatia gustului” si se desfasoara la nivel national prin intermediul celor mai importante canale media: TV, out of home, radio, on-line, presa scrisa si indoor.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,854 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O noua campanie de comunicare Doncafe

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: