O nouă campanie de comunicare marca Danonino creează locuri de joacă pentru copii în magazine

Danonino, marca Danone dedicată copiilor, vine cu o nouă campanie integrată de comunicare prin care îi ajută pe părinţi să le dezvolte copiilor autonomia şi să le ofere o alimentaţie sănătoasă potrivită pentru creștere. Campania Descoperă unde trăiesc animalele cu Dino îi invită pe părinţi să transforme experienţa cumpărăturilor alături de copii în momente de învăţare prin joc.

Descopera unde traiesc animaleleÎn unele hipermarketuri din ţară copiii pot găsi spații dedicate unde sunt invitaţi să urmeze paşii animalelor pentru a afla unde locuiesc acestea. În plus, zonele cu vitrine frigorifice cu Danonino devin adevărate locuri de joacă interactive: copiii care descoperă mediul corect în care trăiesc animalele câştigă premii pe loc. În supermarketuri, părinţii care trimit prin SMS numărul bonului fiscal care dovedeşte că au cumpărat două produse Danonino au şansa de a câştiga o excursie împreună cu familia la ZOO în Viena.

,,Prin noua campanie Danonino, <Descoperă unde trăiesc animalele cu Dino>, ne dorim să adăugăm o componentă educativă experienţei de cumpărături a părinţilor şi copiilor. Pornind de la comportamentul de cumpărător al adulţilor, am gândit mecanisme personalizate pentru ei şi cei mici astfel încât, urmând traseul normal într-un magazin de retail, familia să se distreze şi să petreacă timp de calitate. Educaţia și alimentația copiilor este o misiune pe termen lung pe care ne-am asumat-o şi ne dorim ca, alături de produsele Danonino şi de sfaturile şi jocurile lui Dino, cei mici să devină autonomi şi să aibă un stil de viaţă activ, cu o alimentaţie echilibrată.” declară Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.

IT & Mobile Days – 4 zile de oferte tari

Campania Danonino este susţinută prin spot TV, concursuri radio, activări in-store, acţiuni OOH, o serie de acţiuni online, în social media și activități de relații publice.

Odată cu lansarea campaniei a fost creată şi pagina de Facebook Danonino România, unde părinţii sunt invitaţi să intre în aplicaţia Lumea lui Dino şi să înscrie o poză cu copilul lor pentru a putea câştiga premii săptămânale constând în brânzică delicioasă şi marele premiu, o excursie la ZOO în Viena pentru întreaga familie. Tot aici, părinţii pot face schimb de magneţi şi pot găsi noi prieteni în comunitatea Danonino.

În plus, aplicaţia interactivă şi educativă ,,Aventurile lui Dino” are acum o nouă insulă. Această aplicaţie este concepută de experţii Danone în colaborare cu Comitetul Ştiinţific al Facultăţii de Educaţie din cadrul Universităţii Internaţionale din Catalunia (UIC Barcelona) pentru a sprijini procesul de învăţare al celor mici şi a le dezvolta autonomia.

În fiecare weekend din luna februarie părinţii sunt invitaţi alături de copii să se distreze şi să se bucure de surprizele Danonino pe patinoarul din centrul comercial AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Iar la radio Itsy Bitsy copiii pot afla lucruri interesante despre animale şi locurile în care acestea trăiesc şi pot intra în concursurile lui Dino pentru a câştiga premii pe loc.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,921 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O nouă campanie de comunicare marca Danonino creează locuri de joacă pentru copii în magazine

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: