O nouă campanie de promovare pentru Tic Tac Strawberry Mix

TIC TAC și Lowe&Partners, împreună cu New Age Media România, au pregătit o nouă campanie de promovare pentru Tic Tac Strawberry Mix.

Umor dulce-acrisor de la Lowe&Partners si TicTac pe DN 1

„Cum altfel să comunice drajeurile puse pe șotii decât… prin prezența lor în orice discuţie? Ideea campaniei Umor dulce-acrișor adaptat la locșor a fost de a îmbina în mod optim forma și conţinutul pentru a transmite cel mai bine mesajul și personalitatea brandului: glumeț, conectat, spontan. De aici a rezultat o campanie în mai multe medii, cu un mesaj adaptat corespunzător contextului, pentru a lăsa în urmă un singur gând: Drajeurile TicTac sunt peste tot!” a declarat Raluca Popa, copywriter, Lowe&Partners.

Creativii de la Lowe&Partners au dezvoltat pentru Tic Tac o campanie de outdoor contextual, mesajele prezente pe panourile montate în 5 orașe din țară fiind relevante pentru publicul local și inspirate de fiecare locație în parte.

“Tic Tac Strawberry Mix aduce prospeţime delicată și veselie molipsitoare, indiferent de locul în care te afli sau de momentul zilei. Această adaptabilitate este ceea ce am dorit să transmitem, dovadă fiind maniera prin care creativii de la Lowe& Partners au ales să aducă acest concept în fața consumatorilor.”, a declarat Silvia Butolo, Senior Brand Manager Ferrero.

“Drajeurile Tic Tac Strawberry Mix ne-au distrat copios. Le-am imaginat în zeci de situații, reacții sau locații și ne-a plăcut să ne punem în pielea lor roz. Au personalitate, ce mai?! În special la film, unde chiar și-au meritat rolurile și au zâmbit din spatele unor personaje iconice.”, adaugă Alina Nechita , Art Director, Lowe&Partners.

„Campania Umor dulce-acrișor adaptat la locșor vine după alte proiecte dezvoltate împreună cu Ferrero anume pentru cinema – nu numai că sampling-ul care a avut loc în rețeaua Cinema City a folosit mesaje adaptate, dar spotul a fost difuzat pe marile ecrane în format 3D, greu accesibil în afara sălii de cinematograf – ceea ce dovedește că partenerii noștri s-au convins de posibilitățile creative, dar și de eficiența pe care le-o oferă acest mediu.”, spune Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,837 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O nouă campanie de promovare pentru Tic Tac Strawberry Mix
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: