Herbamare

O noua identitate vizuala pentru brandul Untdelemn de la Bunica

Brandul Untdelemn de la Bunica, apartinand Cargil Oils, liderul pe piata uleiului de gatit, beneficiaza acum de o noua identitate vizuala, destinata consumatorilor, din ce in ce mai atenti la calitatea produselor pe care le folosesc. Aceasta noua forma de prezentare vine sa sustina o campanie integrata de comunicare derulata sub sloganul Gateste cu incredere!.

Noul concept, declinat si in sloganul marcii – „Gateste cu incredere!”, promoveaza gatitul in casa, prin alegerea calitatii ingredientelor folosite in prepararea mancarilor si ne invita sa descoperim tainele bucatariei pe care doar Bunica poate sa ni le impartaseasca. Caldă, dinamică, inovativă, familia Untdelemn de la Bunica îi răsfaţă pe românii cu gusturi fine care apreciaza mâncarea de calitate, gătită acasă.

Adresandu-se unui public preocupat de calitatea produselor alimentare, Untdelemn de la Bunica vine sa comunice si vizual alegerea produselor din portofoliu prin garantia controlului pe intregul lant de procese. De aceea semintele de floarea soarelui sunt selectate cu grija, untdelemnul este rafinat cu pricepere pentru a oferi aceeasi calitate in fiecare sticla, de mai bine de 10 ani.

Noua “haina” pe care o imbraca produsele Untdelemn de la Bunica, incearca sa surprinda prin simbolurile utilizate beneficiile rationale: calitatea premium a produsului, preocuparea pentru siguranta alimentara dovedita de producatorul Cargill Oils, dar si increderea in valorile brandului – Experienta, Traditie si Grija pentru cei dragi pentru care romanii au votat Untdelemn de la Bunica cea mai de incredere marca din categoria ulei de gatit.

Familia produselor marca Untdelemn de la Bunica mai cuprinde pe langă uleiul de floarea soarelui pentru mancaruri şi salate, uleiul special pentru prajit si uleiul „Taina Bucatelor”, singurul ulei de floarea soarelui aromat de pe piata, disponibil in trei variante, cu aroma de busuioc, de lămâie şi de usturoi şi ierburi fine.

Cargill este de asemenea producatorul marcii Olpo, ce reprezinta spiritul oltenesc practic, agerimea si inteligenta traditionala. Olpo este o marca foarte populara în Oltenia de mai bine de 30 de ani si a satisfacut, inca de la inceput, necesitatea unui ulei de calitate, cu un pret pe care consumatorii si-l pot permite.

Cea mai noua marca din portofoliul Cargill este 3 Flori si a fost lansata in 2010, pentru a se adresa consumatorilor cu necesitati diverse. Acest ulei, primul de pe piata din Romania cu un ambalaj de 900 ml, poate fi gasit in magazinele de proximitate din toata tara.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O noua identitate vizuala pentru brandul Untdelemn de la Bunica
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: