Herbamare

O nouă identitate vizuală pentru brandul Vascar

Vascar-7Cu o experiență de aproximativ 30 de ani în sectorul alimentar, brandul Vascar vine în întâmpinarea consumatorilor cu o identitate vizuală creativă și cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.

Dorința de reinterpretare și de inovare a brandului Vascar a luat formă în urma unor ample cercetări de piață axate pe nevoile și preferințele consumatorilor. Astfel, păstrând aceleași standarde de calitate, brandul Vascar devine, sub sloganul „Vascar, suflet de bucătar”, un brand umbrelă pentru produsele din carne de pui, de porc, de vită și din carne mixtă, cât și pentru brandul de mâncăruri Moldova în Bucate.

De asemenea, conceptul creativ este completat de o nouă identitate vizuală. Având ca sursă de inspirație domeniul gastronomic, noul logo reafirmă promisiunea brandului pentru tradiție și totodată reflectă atenția companiei pentru un stil de viață modern.

„Gustul tradițional, calitatea ingredientelor și a serviciilor noastre sunt criterii de referință pentru noi. Aceste valori se află și la baza brandului Vascar, ritualul prepararii produselor fiind similar cu cel al unui maestru-bucătar.

Mai mult, din dorința de a venit în întâmpinarea consumatorilor cu un concept nou, modern și plăcut, am creat, pentru brandul Vascar o nouă identitate vizuală care reflectă foarte bine grija cu care pregătim fiecare produs pentru consumatorii noștri”, apreciază Vlad Ciuburciu, Director Marketing Vascar SA

“Rebranding-ul Vascar marchează o etapă de maturitate deplină a brand-ului și reflectă cu fidelitate filosofia și maniera companiei de a se raporta la categorie. Departe de a fi o schimbare superficială, rebranding-ul Vascar arată de fapt cum este această companie cu adevărat, în profunzime, iar diferențierea brand-ului față de celelalte brand-uri din categorie este de fapt fundamentată în diferențierea reală a companiei în contextul competițional.”, declară Andreea Florea, Client Service Partner Brandtailors

Fiind un brand modern, cu istorie, brandul Vascar funcționează atât ca brand corporate, cât și ca brand de produs și retail. Mai mult, înțelegând rolul important pe care îl îndeplinește, compania își respectă angajamentul de a educa consumatorii să urmeze o dietă echilibrată, care să includă și produse preparate pe bază de carne.

Înființată în Vaslui în anul 1984, compania Vascar produce mezeluri, pate-uri, carne presată și mâncăruri gătite pe bază de carne, în vederea comercializării acestora la nivel național, către consumatorii finali și intermediari. Compania deține 18 magazine proprii și un număr de peste 130 de sortimente de preparate din carne – dintre care 38 sortimente de conserve și 18 produse atestate tradițional.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » O nouă identitate vizuală pentru brandul Vascar
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: