O nouă imagine pentru Campari

  • de

Noua sticla CampariCampari, băutura de renume mondial și simbolul clasic al stilului și al culturii italiene, a fost supusă unei transformări de imagine. Restilizarea sticlei reprezintă o etapă dintr-un plan pe termen lung ce vizează modernizarea mărcii premium și reflectă statutul brandului de simbol contemporan.

Noua sticlă cu o formă sofisticată și logo-ul argintiu ce iese în relief, disponibilă pe piața din România din iunie, surprinde perfect eleganța celei mai cunoscute băuturi spirtoase roșii din lume. Campari se situează pe locul 1 în topul preferințelor românilor în ceea ce privește categoria băuturilor aperitive.

Exercițiul de restilizare a fost realizat de Claessens International, o agenție specializată în proiectare și consultanță de brand. Noul design al sticlei propune un gât mai lung, umerii și o talie cu un aspect elegant,în timp ce logo-ul premium care iese în relief pe suprafața sticlei promovează brandul și creează o sticlă unică. Dimensiunea etichetei a fost redusă pentru a face ca brandul să fie mai ușor de remarcat.

Adaptându-se întotdeauna noilor generații și ținând cont permanent de tendințele de reînnoire a gusturilor și formelor care au caracterizat piața băuturilor alcoolice și care s-au reflectat din ce în ce mai mult în design-ul sticlelor, Campari este un deschizător de drumuri în ceea ce priveste design-ul în industria băuturilor alcoolice.

“Cu acest exercițiu de restilizare, Campari se repoziționează ca un veritabil simbol italian, noua imagine de brand redând cu încredere și mândrie ideea de stil și eleganță „, declară Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer, Gruppo Campari.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos
Etichete:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *