ZaharulOradea

Oreo și-a creat propriul eveniment legat de eclipsa parțială de soare de azi

Brandul Oreo, aparţinând producătorului Mondelez, a plasat două panouri publicitare în Londra şi Edinburgh, pentru a celebra eclipsa parţială de soare ce va avea loc în jurul prânzului, azi, 20 martie 2015, conform www.marketingweek.com.

Oreo-Eclipsa

Oreo va folosi datele de la Royal Society Astronomic și TimeAndDate.com pentru a urmări mișcarea lunii şi a crea un eveniment simultan cu eclipsa – „Eclipsa Oreo”.

Toate activitatea Oreo poat fi urmărită pe social media prin hashtag-ul #OREOECLIPSE și va fi susținută cu conținut de pe platformele de social media, pe tot parcursul zilei de 20 martie.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,058 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Oreo și-a creat propriul eveniment legat de eclipsa parțială de soare de azi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: