Până pe 4 august, românii pot vota design-ul ambalajului pentru ediția limitată a unuia dintre sortimenele DERO

DERO a lansat la începutul verii o provocare pentru români şi anume că pot vota design-ul ambalajului pentru ediţia limitată a unuia dintre sortimenele de detergenţi DERO, liderul în volum al pieţei detergenţilor de rufe din România, o marcă cu o tradiţie de peste 40 de ani.

Cine poate participa la această provocare?

Pasionaţii de design, profesionişti sau nu, au fost invitaţi să se inspire din lucrurile frumoase din jurul lor şi să creeze design-ul ambalajului pentru ediţia limitată a unuia dintre sortimenele DERO, care va ajunge pe rafturile din întreaga ţară.

Până pe 4 august, românii pot vota pe pagina de Facebook DERO una dintre cele 10 lucrări finaliste în cadrul etapei finale de votare națională.

Lucrari finaliste

Cea mai apreciată creație va îmbrăca noul ambalaj al unuia din sortimentele DERO, în ediție limitată, și va fi premiată cu 4.000 de lei. În plus, toate lucrările finaliste vor fi premiate cu 1.000 de lei. Lucrările sunt semnate de Lana Dumitru, Ionuţ Popescu, Cristina-Ruxandra Avram, Adriana Chele, Ciprian Bucur, Ţurcanu Teodor, Amuza Raluca Mariana şi Domiţian Tincaba. Votând pentru creația lor preferată, fanii DERO pot câștiga o excursie în inima României pentru 2 persoane și produse DERO.

“Dintotdeauna am ştiut că DERO este al nostru, al tuturor şi prin această campanie ne dorim să oferim românilor posibilitatea de a crea si a alege chiar ei ambalajul unui sortiment DERO, pentru a găsi la raft un produs cu care să se identifice. Este pentru prima oară când un brand de detergent din România lansează o asemenea provocare consumatorilor săi.”, a declarat Iulia Floricică, Senior Brand Building Manager Laundry, Unilever South Central Europe.

Cele 10 lucrări finaliste au fost alese dintre cele peste 150 de lucrări înscrise pe platforma The Creator, în prima fază a competiției. Lucrările au fost selectate cu ajutorul unui juriu de specialitate și pe baza voturilor trimise de vizitatorii website-ului.

Lansat pe piaţa din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenţi din Ploieşti, DERO, al cărui nume provine de la „Detergenţi România” a ajuns în timp să devină marca sinonimă cu “detergentul”. Brandul DERO a fost achiziţionat, în anul 1995, de compania Unilever.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Până pe 4 august, românii pot vota design-ul ambalajului pentru ediția limitată a unuia dintre sortimenele DERO
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: