PARSA Beauty, principalul furnizorul german de accesorii pentru păr și îngrijire personală din Europa, prezent și în România, vizează extinderea și în alte rețele internaționale de magazine. PARSA Beauty – o gamă de produse creative și inovatoare, cu o distribuție profesionistă și un accent deosebit pe calitate.
Având la bază o echipă de cercetare foarte experimentată, aflată în permanență în căutarea de noi tehnologii, compania germană PARSA produce o gamă de produse cu peste 4.000 de articole, comercializează peste 70 de milioane de produse pe an și este prezentă în peste 8.000 de puncte de vânzare din 20 de țări, la ora actuală fiind lider de piață în Germania, Austria și Europa Centrală și de Est.
Gama de produse PARSA Beauty – PARSA Beauty – beautifully easy
Cu produsele sale inovatoare și calitative, PARSA face ca îngrijirea personală și stylingul să devină mai puțin complicate, “pur și simplu mai plăcute”. Cu ajutorul unui design elegant și a tehnologiei funcționale, accesoriile foarte practice pentru păr și îngrijire personală PARSA Beuty devin produse indispensabile pentru îngrijirea personală zilnică.
Sub brandul PARSA Beauty, în Europa, se vând în fiecare secundă două accesorii pentru păr și îngrijire personală.
Cele patru domenii de bază ale companiei PARSA sunt destinate celor patru categorii de produse:
<> Produse pentru Păr/Hair – Perii de păr, piepteni, accesorii pentru păr, ajutoare pentru coafură și bijuterii, accesorii pentru păr
<>Produse pentru Frumusețe/Beauty – Pensule de machiaj și accesorii, precum și produse pentru pedichiură/ manichiură
<> Produse pentru Bath & Body – Masaj & tonifierea pielii, accesorii pentru baie, borsete și ustensile pentru călătorie
<> Produse pentru Modă/Trend – Accesorii pentru păr și îmbrăcăminte
PARSA Beauty – Competence – Innovation – Growth
Printre numeroasele accesorii pentru păr și îngrijire personală ale gamei PARSA Beauty se regăsesc și multe produse inovative atractive, care ușurează viața și întreținerea personală.
„Adesea, faptul că o perie de păr devine peria de păr preferată, este doar un mic detaliu. În acest sens, o întreagă echipă a muncit, atâta timp cât a fost nevoie, până când a fost găsită soluția perfectă pentru o problemă a părului, care părea că nu poate fi rezolvată. Astfel, părul se coafează ușor, repede și frumos. Și exact această perie favorită, nou creată, face ca aranjarea părului să devină “beautifully easy”,” a declarat Darius Weller, Director Vânzări PARSA Beauty România.
Cel mai recent exemplu de produs inovativ îl reprezintă periile Keratin Care & Shine de la PARSA Beauty
„Secretul noii colecții de Keratin Care & Shine: părul de mistreț sălbatic este îmbogățit cu Keratină care se depune la pieptenat pe par și întărește și protejează părul. În același timp, datorită părului de mistreț, părul primește mai mult luciu, iar durata de acțiune a periei depinde de frecvența utilizării și de structura părului. În medie, pentru o utilizare multiplă zilnică, cantitatea de keratină este disponibilă pentru o perioadă de aproximativ 6 luni. Dar chiar și după îndepărtarea Keratinei, periile pot fi utilizațe pentru o îngrijire de înaltă calitate,” a precizat Darius Weller.
Standardele de calitate PARSA Beauty
„Produsele PARSA reprezintă o marcă de înaltă calitate. Acestea nu sunt complicate și sunt ușor de folosit, fabricate și prelucrate din materiale de înaltă calitate, sigure și ergonomice la utilizare.
Fiecare produs trece print-un control de calitate amănunțit, efectuat la cele mai importante institute internaționale de testare și verificat în conformitate cu toate cerințele UE. Mai mult decât atât, biroul din Asia care se ocupă de calitate, ajută la asigurarea unui control eficient al calității în timpul producției,” a declarat Darius Weller.
PARSA dispune de un sistem certificat de management al calității conform ISO 9001:2015 și se efectuează o testare sistematică pentru substanțele de risc valabile în momentul de față conform REACH – Regulamentul privind înregistrarea, evaluarea, autorizarea și restricționarea substanțelor chimice.
În calitate de membru activ al BSCI, PARSA asigură respectarea standardelor sociale din țările producătoare din Asia. Și din punct de vedere ecologic, PARSA impune standarde foarte înalte, în baza certificării complete a companiei conform FSC.
„Siguranța și durabilitatea în întreg lanțul de valori al companiei, precum și extinderea constantă a competențelor în domeniul produselor sustenabile, se numără printre cele mai importante principii ale companiei,” a completat Darius Weller.
Prezență produse PARSA Beauty în România
În acest moment, accesoriile pentru păr și îngrijire personală PARSA Beauty se regăsesc pe piața din România în rețelele de magazine Carrefour (hipermarketuri, Market și Express), Auchan și în magazinele online eMAG, Elefant și Profihairshop, procesul de listare şi în alte reţele de magazine fiind în curs de desfăşurare.
Mai multe informații pe: www.parsa-beauty.com
Contact – e-mail: Darius.Weller@Parsa-Beauty.de / tel. +40 (731) 889 188
PARSA Beauty
PARSA Beauty România este o filială a companiei germane PARSA Haar- und Modeartikel GmbH, fondată în 1986, devenită principalul furnizor de accesorii pentru păr și îngrijire personală din Europa și liderul european din această categorie. PARSA Haar- und Modeartikel GmbH mai are filiale și în Austria, Ungaria, Republica Cehă, Croația și Serbia.
Pentru cel de-al treisprezecelea an consecutiv, compania PARSA a înregistrat o dezvoltare continuă, astfel că, în această perioadă de timp, vânzările au crescut mai mult de trei ori. La finalul anului 2015, PARSA, în calitate de cel mai mare angajator din zonă, avea să inaugureze un nou centru administrativ – logistic in Sinsheim – Germania, cu o suprafață totală de 40.000 mp și cu un volum de investiții de peste 20 de milioane de euro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.