Parteneriat Danone – Bel Group pentru comercializarea brandului La Vache Qui Rit în România

Începând cu această toamnă, Danone România oferă servicii de distribuţie si marketing pentru produsele companiei franceze, Bel Group, pe piaţa românească. Prin acest parteneriat, Danone re-lansează în ţara noastră cele mai de succes branduri la nivel internaţional ale Grupului Bel: La Vache Qui Rit, Kiri, Mini BabyBel şi Pick&Croq.

Produsele La Vache qui Rit se diferenţiază prin calitatea dobândită de-a lungul celor 90 de ani de experienţă la nivel mondial. Brand-ul La Vache qui Rit, reprezentat de personajul Văcuţa Veselă, este simbol universal al naturaleţii şi umorului. Piaţa locală de brânzeturi, pe segmentul brânză topită în special, are un potenţial de creştere ridicat – consumul per capita fiind scăzut, în raport cu media europeană. Astfel, strategia de marketing pentru produsele Bel pe piaţa din România a fost adaptată cerinţelor pieţei locale, din toate punctele de vedere: de la definirea sortimentelor, a layout-ului pachetelor, a spotul-ui TV şi până la poziţionarea de preţ.

Marca de referinţă a grupului Bel, brânza topită La Vache qui Rit este creată pentru a încânta întreaga familie. Textura sa fină şi gustul delicios cucereşte, de fiecare dată, chiar şi cei mai exigenţi consumatori din cele peste 120 de ţări în care acest brand este prezent. Fiind deja un produs cu tradiţie şi pe piaţa românească, La Vache Qui Rit rămâne pentru consumatorii români un prilej de bună dispoziţie şi savoare.

Kiri, brânza topită porţionată individual, este special concepută pentru copii. Datorită gustului seducător, nu este de mirare că şi adulţii poftesc la porţiile celor mici.

Liderul gustărilor de brânzeturi din Europa, Mini BabyBel este preparat din brânză naturală 100%. Ambalajul rafinat din ceară roşie dezvăluie o gustare sănătoasă, uşor de consumat în orice ocazie.

Pe gustul celor mici, Pik&Croq combină, în mod inspirat, grisine crocante cu brânză gustoasă La Vache Qui Rit. Delicioasa pereche de cereale şi brânză oferă o cantitate ridicată de energie, tocmai potrivită pentru joacă şi suficiente ingrediente nutritive pentru a fi pe placul mamelor.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,937 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Distribuitori » Parteneriat Danone – Bel Group pentru comercializarea brandului La Vache Qui Rit în România
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: