Paul Markovits este noul Vice-Președinte de marketing al URBB

Începând cu această lună, Paul Markovits este noul Vice-Președinte de Marketing al United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, din al cărui portofoliu fac parte mărci precum: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny (bere), Granini (băuturi răcoritoare), precum şi marca de apă minerală Bilbor.

Paul Markovits - URBBDin această funcție, Paul Markovits va gestiona strategia de marketing pentru toate mărcile companiei. Roccos Cosmatos este cel care a deținut această poziție în perioada mai 2012 și până în prezent, la încheierea mandatului.

Paul Markovits are peste 20 de ani de experiență în marketing, în care a coordonat campaniile de promovare pentru mărci puternice precum P&G, Vodafone, cât și mărci de bere.

În vârstă de 46 de ani, Paul Markovits a absolvit California State University Chico cu un master în International Marketing Communication și cursuri de perfecționare la INSEAD. În plus, în anul 2010, a primit din partea International Advertising Association Romania (IAA) distincția „IAA excellence Award for Marketing Innovation”.

“Paul Markovits este un profesionist cu un background impresionant: peste două decenii de activitate în marketing. Din luna iunie, Paul va conduce echipa de marketing URBB și am mare încredere că va aduce un plus de valoare proiectelor companiei noastre și va continua să construiască identitatea de neconfundat a mărcilor noastre.

Cu această ocazie, aș dori să-i mulțumesc lui Roccos Cosmatos pentru toate proiectele pe care le-a coordonat în ultimii 2 ani, precum Campania Tuborg din anul 2013, ce a adus o nouă inovație pe piața berii din România, un ambalaj unic și o nouă campanie de comunicare dinamică și lansarea Skol 100% malț”, a declarant Hezy Ovadia, Președinte URBB.

Am lansat Magazinul Online www.retail-fmcg.ro/magazin-online

“Mă simt onorat să preiau această funcție. Sunt încântat de echipa de profesioniști pe care am găsit-o aici și sunt mândru să fac parte din echipa ce construiește imaginea unor mărci cunoscute, ce au câștigat inima consumatorilor la nivel global. Îmi doresc ca împreună să creăm performanță, dând și mai multă valoare brandurilor premium pe care portofoliul URBB le deține pe piața băuturilor din România: bere, băuturi răcoritoare și apă minerală”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,928 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Paul Markovits este noul Vice-Președinte de marketing al URBB
Explorează subiecte similare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: