Diamant

Pe 29 iunie încep „Zilele Prieteniei”, o serie de evenimente organizate de Bergenbier

Poster-ZP-BucurestiVara aceasta Bergenbier sărbătoreşte prietenia! Pe 29 iunie, la Bucureşti, încep “Zilele Prieteniei”, o serie de evenimente unde vor concerta cele mai importante trupe din muzica românească. Iar cum orice prietenie începe cu un Bergenbier și apoi se dă mai departe, concertele pornesc în forță la București și vor trece prin Ploiești, Iași, Craiova și Constanța. E timpul ca artiștii și fanii să stea împreună ca prietenii și să ciocnească o bere.

Cargo, Paraziții, Vița de Vie, Alternosfera, Șuie Paparude, E.M.I.L., Robin And The Backstabbers, CTC, Mărgineanu & Band, Partizan, Nightlosers, Niște Băieți și The Mono Jacks vor cânta cot la cot cu prietenii astfel încât vocea lor să se facă auzită în toată România! Publicul va avea parte și de o surpriză în fiecare oraș: două trupe noi, formate din prieteni ai trupelor consacrate, vor concerta în fața a zeci de mii de oameni la “Zilele Prieteniei”.

Seria de evenimente Bergenbier “Zilele Prieteniei” va avea loc în cinci orașe: București (29-30 iunie), Ploiești (6-7 iulie), Iași (20-21 iulie), Craiova (3-4 august) și Constanța (16-17 august). Muzică buna si prietenia, aduse la un loc intr-un cadru spectaculos, plin de indicii din lumea contemporana a berii sunt ingredientele care vor face din “Zilele Prieteniei” cea mai bună destinație de weekend pentru români.

“Ne-am hotărât că cea mai frumoasă modalitate de a aduce spiritul prieteniei este printr-o serie de evenimente care a luat forma caravanei Zilele Prieteniei. Vrem să stabilim o legătură mai “personală” cu oamenii, să îi mobilizăm să răspândească în locurile pe unde trec acest spirit al prieteniei trăite și împărtășite”, a declarat Mihai Bonca, director marketing Bergenbier S.A.

Spriritul prieteniei va fi transmis la eveniment prin vocile artiștilor, a căror misiune este să dea viață, consistență și autenticitate prieteniei promovate de Bergenbier, să o scoată din contextul de comunicare de brand și să arate că ea există în realitate și face viața prietenilor mai bogată și mai frumoasă. Bergenbier vorbește despre prietenia profundă, cu valori, aceea care leagă puternic oamenii, dincolo de aspectele superficiale ale vieții de zi cu zi. Această prietenie se bazează pe încredere și sinceritate și dă naștere unor gesturi pe care fiecare dintre cei implicați le face către prietenii lui.

Mesajul campaniei este susținut de un spot TV în care Adrian Despot a reinterpretat pentru această campanie vechiul cântec al prietenilor, dându-i o voce nouă pe versuri care vorbesc despre prietenia care cucerește România. O parte integrantă a campaniei va fi o promoție pentru consumatori care se va desfășura pe site-ul Bergenbier și prin intermediul unei aplicații pe Facebook. Fanii Bergenbier trebuie să dovedească că ei au cei mai buni prieteni din România și vor putea câștiga bilete VIP la concertele din întreaga țară, dar și premii în bere, tricouri sau 5 x PS3 Guitar Hero – pentru că distracția muzicală să continue și cu prietenii de acasă. În plus, concertele vor fi live pe internet în aplicația de pe Facebook, astfel încât Zilele Prieteniei să ajungă la toți românii.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,988 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Pe 29 iunie încep „Zilele Prieteniei”, o serie de evenimente organizate de Bergenbier
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: