Pepsi a scos distracția la lumină la Electric Castle

Pepsi România, partener Electric Castle la cea de-a treia ediție a festivalului, a oferit fanilor prezenți la eveniment o serie de experiențe originale, concepute în cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.

Pepsi@Electric Castle 2015 (4)Sâmbătă, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, în prima zi însorită a festivalului. Filmarea din spațiu a avut în prim plan două personaje uriașe, îmbrăcate în costume tradiționale românești și conectate prin simbolul internaţional al păcii.

Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale şi au compus mesajul ţării noastre atunci când Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale – a trecut pe deasupra României, la ora locală 13.20.

Pentru a fi vizibilă din spaţiu, coregrafia care a compus cele două personaje îmbrăcate în ie şi pălărie s-a desfăşurat pe o suprafaţă de 50×100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanți au avut la dispoziție mai puțin de un minut pentru desfășurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim în care poziția satelitului permitea filmarea mesajului.

Secvenţa autentic românească va fi inclusă într-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internațională în această toamnă.

„A fost o desfăşurare impresionantă de forţe, iar vremea ne-a ajutat să avem vizibilitate foarte bună din satelit, un aspect esențial în acest proiect. Cele două personaje tradiționale reproduse la scară uriaşă vor apărea alături de consumatori într-un film de  scurtmetraj foarte special, a cărui premieră o așteptăm cu nerăbdare toamna aceasta. Suntem extrem de mândri că România face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergură, prin care Pepsi provoacă limitele marketingului și aduce împreună tehnologia, cinematografia şi consumatorii din toată lumea”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.

Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinși consumând un produs Pepsi au primit cadou o lanternă originală, o soluție de iluminat ingenioasă, compusă dintr-un LED integrat în design-ul sticlei de Pepsi. Lanternele au devenit un accesoriu must-have în timpul festivalului, în special pentru cei cazați în zona de camping.

Toți cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia să afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care îl preferă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,917 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Pepsi a scos distracția la lumină la Electric Castle

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: