Pe parcursul anului 2015, hashtagul #PepsiChallenge va deveni simbolul celei mai noi campanii Pepsi, o mişcare globală ambiţioasă care provoacă toți consumatorii să experimenteze viaţa într-un mod diferit.
Aceasta este cea mai mare şi complexă campanie realizată vreodată de Pepsi, implicând vedete internaţionale, cele mai noi tehnologii, designeri, sportivi, interpreţi şi alţi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lumea să sfideze convenţiile şi să transforme fiecare moment într-o experienţă „Live for Now”.
#PepsiChallenge va încuraja comunităţile online de pretutindeni să accepte provocările Pepsi, lansate pe site-ul www.PepsiChallenge.com şi pe reţelele de socializare ale Pepsi din întreaga lume. Acestea vor fi asociate cu patru domenii principale: tehnologie, muzică, design şi sport.
Prin extinderea parteneriatului existent cu PepsiCo, de fiecare dată când consumatorii din întreaga lume folosesc hashtag-ul #PepsiChallenge pe profilurile publice de Instagram, Facebook, Twitter sau YouTube, Pepsi va dona un dolar organizaţiei Liter of Light, pentru a ajuta la crearea de soluții de iluminat pentru comunitățile care au nevoie de ele.
Campania globală integrată Pepsi Challenge va include, de asemenea, spoturi TV difuzate la nivel mondial, conținut digital, programe de implicare a consumatorilor, puncte de vânzare, ambalaje speciale, promovare OOH şi pe canale de social media. Fanii pot participa la #PepsiChallenge urmărind Pepsi pe Facebook, Twitter şi Instagram, cât şi vizitând site-ul www.PepsiChallenge.com.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.